۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۲
درگفتگو با دی اسپورت؛

جهانبخش جعفری : حق ما برد بود

دی اسپورت :در روزی که باید با اختلاف می بردیم نتوانتسیم به حق خود برسیم.
کد خبر: ۵۱۹۰۸

جهانبخش جعفری سرمربی تیم کیمیافرایند در گفتگوی اخصاصی با خبرنگار "دی اسپورت "در خصوی شرایط بازی تیمش برابر فولادنوین  گفت: امروز بازی بسیار خوبی انجام دادیم و باید 6 گل به تیم فولاد نوین می زدیم که متاسفانه شانس با ما یار نبود و در روزی که باید با اختلاف می بردیم نتوانتسیم به حق خود برسیم.


وی در ادامه گفت : با وجود اینکه یک هفته است که تیم تشکیل شده ولی شکل تیم ما روز به روز بهتر می شود و با وجود اینکه تعداد زیادی از بازیکنان ما به دلایل مختلف این دیدار را از دست دادند ولی بازی خوبی انجام  دادیم .

 

جعفری تصریح کرد :با وجود اینکه ما هفته قبل در گچساران  5 گل دریافت کرده بودیم ولی به خوبی به شرایط مسابقه برگشتیم و حتی دو گل نیز جلو افتادیم که متاسفانه روی دو توپ ارسالی دروازه ما باز شد و سه امتیاز را از دست دادیم ولی در کل از بازیکنان رضایت دارم چون تمام تلاش خود را انجام دادند و مطمئنم  روز به روز پیشرفت خواهند کرد.

 

سرمربی کیمیا فرایند در پایان گفت : از مدیرعامل محترم تیم آقای سرهنگیان و سرپرست تیم جناب فولادی تشکر ویژه ای دارم چون در این ده روز گذشته تلاش های بسیاری برای سر و سامان دادن به تیم انجام دادند و صادقانه باید بگویم این دو نفر ،  شبانه روز پیگیر مشکلات بازیکنان بودند و امیدوارم بتوانیم جوابگوی زحمت های آنها باشیم.