۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸

تغییر نام ورزشگاه دارمشتات به یاد هوادار سرطانی

 دی اسپورت:باشگاه دارمشتات نام ورزشگاه خود را به یاد هواداری که به دلیل سرطان درگذشت تغییر داد.
کد خبر: ۵۱۹۳۹

به گزارش خبرگزاری" دی اسپورت":باشگاه دارمشتات نام ورزشگاه خود را به یاد هواداری که به دلیل سرطان درگذشت تغییر داد.

 به نقل از بیلد، بعد از این که یکی از هواداران متعصب باشگاه دارمشتات آلمان به دلیل سرطان درگذشت، این باشگاه آلمانی تصمیم گرفت نام ورزشگاه خود را به یاد او تغییر دهد.

 

جاناتان هیمس، هوادار 26 ساله دارمشتات مدتی بود به دلیل سرطان با شرایط بدی در ورزشگاه حاضر می‌شد و تیمش را تشویق می‌کرد در نهایت تسلیم این بیماری مهلک شد و درگذشت. باشگاه دارمشتات نیز بعد از این که هزاران یورو از طرف امور خیریه برای این هوادار جمع‌آوری کرد، تصمیم گرفت به پاس قدردانی از این هوادار فوت شده نام ورزشگاه خود را به یاد او تغییر دهد.

 

تصمیمی که با موافقت اعضای هیات مدیره باشگاه روبرو شد و به ‌این‌ ترتیب ورزشگاه «مرک»، از این به بعد با نام ورزشگاه «جاناتان هیمس» شناخته خواهد شد.آیتاک سولو، کاپیتان دارمشتات عنوان کرد خیلی خوب است که باشگاه این اقدام را برای قدردانی از هیمس انجام داد. یاد او همیشه با ما خواهد بود و خیلی خوب است که از این به بعد هر کسی دارمشتات را می‌شناسند آن را با هیمس بشناسد.

 

این باشگاه نه چندان مطرح، معمولا بین دسته دوم و سوم در نوسان بود تا این که به بوندسلیگا صعود  کرد و در فصل قبل در رده چهاردهم قرار گرفت.