۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰

دیگو کاستا: روزهای خوب در راه هستند

دی اسپورت:مهاجم تیم ملی فوتبال اسپانیا پس از گلزنی مقابل لیختن اشتاین تاکید کرد به زودی روزهای بهتر از راه می‌رسند
کد خبر: ۵۱۹۴۴

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت":مهاجم تیم ملی فوتبال اسپانیا پس از گلزنی مقابل لیختن اشتاین تاکید کرد به زودی روزهای بهتر از راه می‌رسند.

به نقل از آس، تیم ملی فوتبال اسپانیا در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه موفق شد با هشت گل لیختن اشتاین را شکست بدهد. دیگو کاستا که بعد از مدت‌ها به تیم ملی دعوت شده بود توانست دو گل به ثمر برساند تا بازگشت خود را به لاروخا با گل جشن بگیرد. او در یازده بازی قبلی خود قبل از دیدار برابر لیختن اشتاین تنها یک گل به ثمر رسانده بود که مورد انتقادهای زیادی هم قرار گرفته بود. 

 

کاستا بعد از این بازی از روزهای سخت خود گفت: فقط سرمربی تیم نبود که از من در این روزهای سخت حمایت کرد بلکه هم‌تیمی‌هایم هم همواره به من دلداری دادند. خوشبختانه الان همه چیز خوب است. روزهای سختی را پشت سر گذاشتم اما الان خوشحالم چراکه احساس می کنم شرایط برایم بهتر شده است.

 

او ادامه داد: از یک مهاجم همواره انتظار گلزنی می رود و این بسیار سخت است. به قرار گرفتن در ترکیب اصلی نیاز دارم. اطمینان دارم روزهای خوب من فرا خواهد برسد. بسیار امیدوار هستم. اگر اعتماد کنند می توانم مهاجمی گلزن و خوب برای اسپانیا باشد. از همه کسانی که از من حمایت کردند و در این روزهای سخت تنهایم نگذاشتند تشکر می کنم.

 

کاستا پیش از این به انتقاد تند از رسانه‌های اسپانیایی پرداخت و آنها را به نژاد پرستی متهم کرده بود. او با دو گلی که در دیدار برابر لیختن اشتاین به ثمر رساند نفس راحتی کشید.