۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶

اسکولز: لالیگا اسپانیا بهترین لیگ دنیا است

 دی اسپورت:به نظر بازیکن اسبق سه‌شیرها و منچستریونایتد، لیگ برتر انگلیس با وجود سرمایه‌گذاری کلان در سال‌‌های اخیر همچنان بعد از لالیگا اسپانیا قراردارد.
کد خبر: ۵۱۹۵۴

به گزارش خبرگزاری" دی اسپورت":به نظر بازیکن اسبق سه‌شیرها و منچستریونایتد، لیگ برتر انگلیس با وجود سرمایه‌گذاری کلان در سال‌‌های اخیر همچنان بعد از لالیگا اسپانیا قراردارد.

در شرایطی که بسیاری از کارشناسان می‌گویند لیگ برتر انگلیس با وجود ظهور تیم‌های ثروتمند، جذب ستارگان درجه یک اروپا و جهان و نیز استخدام مربیان بزرگ و نامداری همچون گواردیولا، مورینیو، کلوپ، کونته و ... برترین لیگ فوتبال دنیا است، پل اسکولز چنین نظری ندارد.

 

وی در یادداشتی که برای روزنامه گاردین نوشت، عنوان کرد: لالیگا اسپانیا همچنان معیار و مقیاسی برای همه لیگ‌های فوتبال در قاره اروپا است. در مرحله یک چهارم نهایی فصل 2016-2015 لیگ قهرمانان و لیگ اروپا 6 تیم از اسپانیا از مجموع 16 تیم حضور داشتند.در حالیکه لیگ برتر انگلیس فقط 2 نماینده داشت.

 

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم لیگ برتر در بالاترین مرتبه قرارگیرد، مجبوریم از لحاظ کیفی،‌گام بزرگی به جلو برداریم.به جز سرخیو آگوئرو،‌کوین دی‌برون و داوید سیلوا ما دیگر بهترین بازیکنان جهان را در اختیار نداریم. در واقع بهترین‌های جهان از لیگ‌های دیگر می‌آیند.

 

 

 

منبع:فارس