۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲

تریم: باشگاه‌ها هیچ همکاری با من ندارند

 دی اسپورت:سرمربی تیم ملی فوتبال ترکیه ضمن انتقاد از عدم همکاری باشگاه‌های کشورش گفت: در پروژه سربلندی فوتبال ترکیه تنها هستم.
کد خبر: ۵۱۹۵۶

به گزارش خبرگزاری" دی اسپورت":سرمربی تیم ملی فوتبال ترکیه ضمن انتقاد از عدم همکاری باشگاه‌های کشورش گفت: در پروژه سربلندی فوتبال ترکیه تنها هستم.

 فاتح تریم پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر کرواسی در نشست خبری گفت: متاسفانه باشگاه‌ها با تیم ملی همکاری خوبی ندارند، من دلیلی برای پنهان کاری نمی‌بینم و به صراحت می‌گویم که در صدر جدول خیانت به تیم ملی باشگاه گالاتاسرای قرار دارد و این عدم همکاری‌ها کاملا عامدانه و خط داده شده است، پای حرفم هستم و به فدراسیون فوتبال ترکیه و کمیته انضباطی همه توضیحات و مدارک را تحویل داده‌ام. برای دریافت بازیکنان خود باید التماس کنم و این درست نیست.

 

وی ادامه داد: تساوی برابر کرواسی نتیجه بدی نیست اما باید مراقب سایر حریفان باشیم، کرواسی در یورو 2016 عالی بود و این تیم واقعا یک مدعی بزرگ است. ترکیه در پروژه پیشرفت و سربلندی فوتبال، به من اعتماد کرده و من با همه توانم در خدمت هستم اما در این پروژه بزرگ، خود را تنها می‌بینم و باشگاه‌های بزرگ ترکیه به جای آنکه برگ برنده ما باشند، به موانعی بر سر راه ما در این مسیر تبدیل شده‌اند.

 

 

 

منبع:فارس