۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
شهریاری:

فقط پرسپولیسی هاحرف از حاشیه می زنند

دی اسپورت: خواننده آذربایجانی گفت:مطمئن هستم تراکتورسازی با نتیجه خوبی پرسپولیس را شکست می دهد.
کد خبر: ۵۲۰۱۹

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت"، رحیم شهریاری درباره دیدار بزرگ روز شنبه تبریز میان تراکتورسازی و پرسپولیس اظهار داشت: اولا ما ناراحتیم که چرا استادیوم یادگار امام تبریز آماده نشده است. اگر بازی آنجا برگزار می شد داستان خیلی فرق می کرد. ثانیا قلعه نویی می داند که بازی با پرسپولیس برای تبریزی ها چقدر با اهمیت است و مطمئن هستم بهترین ارنج خود را در نظر می گیرد و ما با نتیجه خوبی را پرسپولیس را شکست می دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس در تبریز طرفداران پرشماری دارد گفت: خیر. اینجا تراکتورسازی و دو تیم دیگرمان یعنی ماشین سازی و گسترش فولاد طرفدار دارند. تا چند سال قبل فقط تراکتورسازی بود اما حالا دو تیم دیگرمان طرفدارانی دارند و اتحادی زیبا بین طرفداران سه تیم ایجاد شده است. بنده قبلا می خواستم آهنگی را برای تراکتورسازی بخوانم اما این اتحاد باعث شد که آهنگی دیگر بسازم و در آن بگویم که برای ما آذربایجانی ها اتحاد تیم های ما از رنگ ها مهم تر است. امروز اگر آمار کلی بگیریم شاید 60،70 درصد تراکتوری ها هم ماشین سازی را دوست داشته باشند که یک دلیل آن حضور رسول خطیبی در تیم ماشین سازی است. 

شهریاری در پاسخ به این سوال که خودش طرفدار چه تیمی است گفت: من تراکتوری هستم. اما ماشین سازی را هم دوست دارم. 

وی درباره صحبت های روزهای اخیر مبنی بر احتمال حاشیه دار بودن بازی روز شنبه گفت: هیچ اتفاقی نمی افتد. این حرف ها را پرسپولیسی ها می زنند اما من مردم تبریز را خوب می شناسم. مردم خونگرمی هستند که همیشه فرهنگ بالای خودشان را نشان داده اند. تبریز شهر اولین هاست. چه از نظر معرفت وچه از نظر مهمان نوازی.

خواننده پرطرفدار آذربایجانی درباره رفاقت خود با امیر قلعه نویی و این موضوع که قلعه نویی اخیرا در کنسرت او حاضر شده است گفت: امیر آقا را به خاطر این دوست دارم که مربی توانمندی است و بعد از آقایان کمالوند و اولیویرا تراکتورسازی را تکان داد. ایشان هم به من لطف دارد و هرگاه به کنسرت خودم دعوتش کردم آمده و اتفاقا هر بار روی صحنه آمد و دقایقی با حضار صحبت کرده است. 

شهریاری در پایان در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان تراکتورسازی توانایی آواز خواندن دارند گفت: به جز برزیلی تیم یعنی ادینیو که هنوز نمی دانم صدای خوبی دارد یا نه بقیه به نظرم می توانند آواز بخوانند. حتی کرار جاسم که اتفاقا قیافه اش به خوانندگی می خورد.



ترند های روز