۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴
محمدی:

چین حریف متوسطی بود که خودباوری نداشت

دی اسپورت: کارشناس فوتبال کشورمان گفت:  کی روش برای این بازی استراتژی درستی اتخاذ کرده بود و نشان داد که چین را به خوبی آنالیز کرده است.
کد خبر: ۵۲۰۵۲

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت"، اکبر محمدی درباره بازی ایران مقابل چین اظهار داشت: با توجه به رطوبت بالای چین هر دو تیم کیفیت مطلوبی را در بازی ارائه ندادند. به خصوص این موضوع روی تیم ما که از سطح ارتفاع بالاتری هم به چین رفته بودو مسافت طولانی تری هم نسبت به چین طی کرده بود بیشتر تاثیر داشت. الان از دو بازی 4 امتیاز داریم و این روند امتیازگیری می تواند ما را به جام جهانی برساند. معدل دو امتیاز از هر بازی معدل قابل قبولی است.

وی ادامه داد: تیم ملی خیلی خوب موقع و خیلی خوب جوان شد  تا جایی که الان می بینیم بسیاری از مهره هایی که در ترکیب اصلی قرار می گیرند و یا به  عنوان جانشین به میدان می آیند جزو بازیکنان جوان ما هستند.از نظر من امروز چینی ها حریف متوسطی بودند که البته خودباوری لازم را نداشتند. شاید اگر آنها قدری اعتماد به نفس بیشتری داشتند می توانستند موجب اذیت و آزار تیم ما شوند.

محمدی در خاتمه گفت: کی روش برای این بازی استراتژی درستی اتخاذ کرده بود و نشان داد که چین را به خوبی آنالیز کرده است. من دیدم که دفاع دور از دروازه انجام می شد. چنانچه دفاع ما نزدیک تر به دروازه انجام می شد ممکن بود ما ضربات ایستگاهی به چینی ها بدهیم و چون چینی ها روی ضربات ایستگاهی خطرناک بودند، این موضوع می توانست برای ما دردسر ایجاد کند.



ترند های روز