۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷

کی روش و عزت اللهی زیر ذره بین فیفا

 دی اسپورت:سایت فیفا گزارشی راجع به تساوی بدون گل ایران و چین منتشر کرد.
کد خبر: ۵۲۱۳۱

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت":سایت فیفا گزارشی راجع به تساوی بدون گل ایران و چین منتشر کرد.

سایت فیفا در گزارشی بازی های دیشب مقدماتی جام جهانی 2018 در منطقه آسیا را مورد بررسی قرار داد. در این بین این سایت درباره دیدار چین و ایران که با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد نوشت: ایران به روند نباختن های خود در مرحله مقدماتی با یک تساوی 0-0 خارج از خانه مقابل چین ادامه داد.

 

شاگردان کارلوس کی روش با زدن 17 شوت در برابر دو شوت چینی ها می توانستند به عنوان تیم اول آسیا، به برتری برسند اما ین اتفاق رخ نداد. تیم ملی در نیمه اول نمایش بهتر و درگیرانه تری داشت و سردار آزمون هم یک بار در آستانه گلزنی قرار گرفت اما درنیمه دوم و با صحبت های گائو هونگ بو، چین بهتر شد و توسط هو لی هم داخل محوطه جریمه به یک موقعیت رسید. شوت مهدی ترابی هم گو چائو، دروازه بان چین را به زحمت انداخت. در آن طرف، ژانگ ژی، بیرانوند را به واکنش با دستانش مجاب کرد و بازی با نتیجه 0-0 تمام شد. 

 

آیا می دانستید؟

 

دو بازیکن جوان و اینده دار در جریان تساوی 0-0 چین و ایران در زمین حضور داشتند که البته در زدن گل ناکام بودند. سعید عزت اللهی در خط هافبک ایران و ژانگ یونینگ در خط حمله چین حضور داشتند. ابتدا یونینگ موقعیت خود را در نیمه اول به هدر داد و سپس شوت عزت اللهی راهی به چارچوب نداشت.

 

چه گفتند؟

 

کی روش اظهار داشت: تساوی مقابل چین نا امید کننده بود چرا که ما بهتر بودیم و موقعیت های خوب و بیشتری خلق کردیم. سعی داشتیم پرس کنیم و تیم حریف را در فشار قرار دهیم اما بای دفاعی آن ها کار را برای ما سخت کرده بود. این یک تساوی سخت بود و حالا با یک تساوی قابل قبول خارج از خانه برمی گردیم.