۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱

جهانبازی رباط پاره کرد

دی اسپورت: یدالله جهانبازی، داور بین المللی فوتبال ایران به دلیل پارگی رباط صلیبی دچار آسیب دیدگی از ناحیه زانو شد.
کد خبر: ۵۲۱۷۸

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"،یدالله جهانبازی افزود : نتایج آزمایش های M.I.R امروز نشان داد که رباط صلیبی ام در ناحیه زانو پاره شده است.

 

این داور لیگ برتر فوتبال ایران گفت : این پارگی صلیبی به دلیل حضور در تست آمادگی جسمانی در شیراز رخ داده است و هنوز در خصوص جرای زانو، پزشکان اعلام نظر نکرده اند.

 

وی، درباره این که آیا فدراسیون فوتبال هزینه های این جراحی را پرداخت خواهد کرد یا خیر؟ نیز به ایرنا گفت: فدراسیون فوتبال در این زمینه داوران را بیمه نکرده است و به نظر می رسد درمان این آسیب دیدگی بدون پوشش بیمه ای فدراسیون فوتبال باید انجام شود.

 

جهانبازی اعلام کرد با توجه به تایید پارگی رباط صلیبی خود حدود 6 ماه از میادین فوتبال دور خواهد بود.

 

این داور بین المللی درباره قضاوت دیدار تیم های ایران و چین گفت : داوری این دیدار در مجموع خوب بود و تنها یک صحنه مشکوک این دیدار داشته است.

 

جهانبازی گفت : در این دیدار ' ادهم ماخ ادمه ' داور اردونی دیدار ایران و چین صحنه مشکوک خطای سید جلال حسینی را ندید و این برای داور نمره منفی تلقی می شود.

 

وی درباره داوری،' پررا هتیکان کاناماگ ' در دیدار ایران و قطر نیز گفت: این داور در این دیدار عملکرد ضعیفی داشت و نمره های منفی در این دیدار خواهد گرفت.

 

یدالله جهانبازی داور 43 ساله چهارمحال و بختیاری به مدت پنج سال است در لیگ برتر قضاوت می کند که یک دوره نیز دربی پایتخت را تجربه کرده است.

 

تیم فوتبال ایران در مسابقات خود از گروه نخست مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2018برابر قطر به پیروزی دو بر صفر رسید و برابر چین به نتیجه صفر دست یافت./ ایرنا



ترند های روز