۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲

اولین واکنش قطبی بعد از برکناری از بوریرام

دی اسپورت: سرمربی تیم بوریرام نسبت به برکناری اش از بوریرام واکنش نشان داد.
کد خبر: ۵۲۲۰۵

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت"، افشین قطبی سرمربی اسبق تیم بوریرام تایلند درباره حضورش در این تیم و رابطه اش با مدیران تیم و دلایل جدایی اش از این تیم را بیان کرد که در ادامه می خوانید. 

وی درباره حضورش در بوریرام اظهار داشت: وقتی من به عنوان سرمربی تیم انتخاب شدم احساس کردم جرقه ای از شور و نشاط ایجاد شده و بازیکنان به این مساله واکنش نشان دادند. متاسفانه خیلی زود کاپیتان اول تیم مان را به دلیل مصدومیت از دست دادیم. او روح باشگاه بود و یکی از بهترین بازیکنان تایلند و رهبر تیم ما. در کمتر از دو هفته مسابقات بین المللی از راه رسید و بازیکن کره ای تیم مان را به دلیل مشکل ماهیچه از دست دادیم. او نمی توانست دیگر مثل گذشته راه برود و در آی سی یو بود. او یکی از اصلی ترین بازیکنان ما در خط هافبک بود که از دستش دادیم. سپس نوبت به دیوگو رسید که مصدوم شود و هیچ بازیکنی را جایگزین او نداشتیم.

قطبی در ادامه افزود: دیگر بازیکن ما به یک تیم دیگر فروخته شد و ما دیگر دفاع چپ نداشتیم. هافبک دفاعی مان را هم از دست داده بودیم و مهاجم مان دیوگو آماده نبود. همه این اتفاقات در یک هفته رخ داد. ما استراحت کافی در نیم فصل نداشتیم و باشگاه به من گفت که روی بازیکنان جوان تر سرمایه گذاری کنم. دوران سختی را می گذراندیم اما فکر می کنم من آن ماجرا را بسیار خوب مدیریت کردم و یازده بازی بدون باخت را پشت سر گذاشتیم. در بعضی از بازی ها هم مساوی کردیم که باید می بردیم. کم کم ریتم تیم ما خوب شد. تعطیلات تابستانی از راه رسید و چند تغییر در تیم مان داشتیم. من خودم را با شرایطی که رئیس باشگاه در نظر گرفته بود تطبیق دادم. به عنوان مربی تجربیات مختلفی را در سراسر دنیا به دست آوردم اما هیچ کدام شبیه دورانی که در بوریرام گذراندم نبود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: من عاشق بازیکنان تایلندی هستم و همچنین مردم شان. آنها روح مهربان و قدرتمندی دارند. بازیکنان ذهنی باز دارند و میخواهند پیشرفت کنند. من با آنها با هواداران رابطه خوبی برقرار کردم. من درجه پرفسوری را برای آنها آوردم که هیچ وقت تاکنون ندیده بودند. شش بر صفر در لیگ قهرمانان آسیا به اف سی سئول باختند. سپس آنها سه بر صفر به مانگتونگ یونایتد باختند که پیش از این هیچ گاه رخ نداده بود.

قطبی در پایان گفت:هفت سیستم مختلف را در دو بازی به کار بردم چراکه مصدوم های زیادی داشتیم. من همیشه بازیکنان متفاوتی داشتم. در مجموع تجربه فوق العاده ای بود.  مالک باشگاه این تیم را ساخت. او بسیار ثروتمند است. چالش بعدی او این است که به جای من باید با کسانی دیگر کار کند و به درجات بعدی برسد. برای آنها آرزوی موفقیت می کنم.