۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹

لوئیس: وقت آن رسیده که لیگ برتر را ببریم

دی اسپورت: مدافع تازه وارد چلسی می خواهد قهرمان لیگ برتر انگلیس شود.
کد خبر: ۵۲۲۳۶

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت"، داوید لوئیس از بازگشت به استمفوردبریج خوشحال است و معتقد است تیمش می تواند قهرمان لیگ شود. او در این خصوص گفت:  

وقتی چلسی را ترک کردم احساس خوبی نداشتم، مخصوصا برای اینکه موقع رفتن با کسی خداحافظی نکرده بودم. زمانی که اینجا بودم ارتباط فوق العاده ای با دیگران داشتم و هنوز هم این احترام و عشق متقابل را حس می کنم. واقعا می خواستم به چلسی بازگردم، زیرا اینجا دوران فوق العاده ای رو سپری کرده بودم. اگر می توانستم به عقب برگردم از همه تشکر می کردم، چون سه و سال و نیم خیلی خوب را در اینجا سپری کرده بودم. رابطه خیلی خوبی با اسکار و دیگر بازیکنان داشتم و زمانی که دل شما برای دوستانتان تنگ می شود باید پیش آنها بازگردید.

لوئیس ادامه داد: 

مادر و پدرم به من یاد داده اند که به همه احترام بگذارم. برد یا باخت اهمیتی ندارد و رفتار ورزشکارانه مهم است. وقت آن رسیده که لیگ برتر را ببریم. این هدف اصلی ماست و برای آن سخت کار می کنیم. ما در لیگ قهرمانان حضور نداریم پس باید تمام انرژی خود را روی جام های داخلی قرار دهیم.

مدافع سابق پاری سن ژرمن در خصوص بازی مقابل چلسی گفت: 

وقتی مقابل کاستا بازی کردم، او واقعا فوق العاده بود. او بازیکنی است که تمام تلاشش را برای موفقیت تیم می کند و ما اکنون در یک تیم حضور داریم. مربی جدید اطلاعات تاکتیکی زیادی دارد و می دانم برای هر بازی بهترین ترکیب را انتخاب می کند. می توانم در پست های مختلفی بازی کنم و هر جایی که مربی از من بخواهد بازی می کنم. هدفم تنها کمک به تیم است و هر کجای زمین که باشم آماده ام تا مفید باشم.