۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳

درخواست سفیر کره از فدراسیون فوتبال

دی اسپورت: سفیر کره جنوبی گفت: از فدراسیون فوتبال ایران می خواهیم جایگاه ویژه ای برای هواداران کره جنوبی در ورزشگاه آزادی در نظر بگیرد.
کد خبر: ۵۲۳۴۱

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت"، کیم سونگ هو در ابتدا گفت: ما تاکنون برابر تیم ملی  فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی پیروز نشده ایم و به این موضوع آگاه هستیم که ایرانی ها بسیار مهربان و مهمان نواز هستند، اما فوتبال فضای متفاوتی دارد. از این رو از فدراسیون فوتبال ایران می خواهیم پیش بینی های لازم برای برگزاری این دیدار فراهم کند.

سفیر کره جنوبی در ادامه بیان کرد: اگر اجازه بدهید از مسابقه فوتبال استفاده کنیم تا روابط مردم دو کشور را نزدیکتر کنیم. رئیس جمهور ما  پس از سفر به کشورتان گفت ایران و کره جنوبی می توانند دوست و همراه خوب برای یکدیگر باشند. برهمین اساس فدراسیون فوتبال کره جنوبی نیز سعی دارد این روابط را گسترش دهد. 
سونگ هو در ادامه افزود: نزدیک به 300 تا 400 هوادار کره جنوبی در ایران زندگی می کنند. ما از فدراسیون فوتبال ایران می خواهیم جایگاه ویژه ای برای هواداران کره جنوبی در ورزشگاه آزادی در نظر بگیرد. 

وی در پایان اظهار داشت: سفارت کره جنوبی در ایران آمادگی هر گونه همکاری و هماهنگی برای برقراری ارتباط با فدراسیون فوتبال ایران را دارد و معتقدم فوتبال و فوتسال ایران طی چند سال گذشته بسیار پیشرفت داشته اند و عملکردشان مطلوب بوده است.