۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶
در گفتگو با دی اسپورت؛

حبیب خدریان : مخالف 13 تیمی شدن گروه یک هستیم

دی اسپورت : متاسفانه فوتبال ما به جایی رسیده که وقتی شب می خوابیم و صبح می شود متوجه می شویم که یک تیم به لیگ دو اضاف شده و این جای تاسف است
کد خبر: ۵۲۴۰۳

حبیب خدریان سرمربی تیم فولاد نوین اهواز در گفتگو با "دی اسپورت" از اضافه شدن یک تیم به گروه اول مسابقات لیگ دو انتقاد کرد و گفت : متاسفانه فوتبال ما به جایی رسیده که وقتی شب می خوابیم و صبح می شود متوجه می شویم که یک تیم به لیگ دو اضاف شده و این جای تاسف است برای فدراسیونی که دم از قانون و عدالت می زند  ، من نمی دانم این تصمیات عجیب و غریب را چه کسی در فدراسیون می گیرد که به راحتی به لیگ دو تیم اضافه می کنند ، حالا که تیم را به صورت غیر قانونی به لیگ دو آوردید چرا به گروه یک اضاف شد ؟ بر چه اساسی  باید گروه یک سیزده تیمی شود ؟

 

وی در ادامه تصریح کرد :در گذشته اگر قرار بود تصمیمی بگیرند با مدیران باشگاه و مربیان صحبت می کردند و از آنها نظر می خواستند ولی در خصوص این موضوع بدون هیچ مشورتی و سرخود یک تیم به گروه اول اضاف کردند.

 

سرمربی فولاد نوین  در پایان به خبرنگار "دی اسپورت " گفت  : متاسفانه در فدراسیون فوتبال برای لیگ دو  و  سه  ارزش قائل نیستند و شک نکنید این بی اهمیتی به ضرر فوتبال مملکت هست .