۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
اختصاصی دی اسپورت :

محمود خرمزی:روی اشتباهات خودمان بازی را واگذار کردیم

دی اسپورت:سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر اشتباهات بازیکنان تیمش را عامل شکست مقابل تیم گل گهر سیرجان دانست.
کد خبر: ۵۲۴۳۷

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت":محمود خرمزی سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر روز گذشته پس از پایان دیدار تیمش مقابل تیم گل گهر سیرجان در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و در خصوص بازی و عملکرد شاگردانش گفت:

 

در کل اگر بخواهم در مورد بازی امروز صحبت کنم باید بگویم ما امروز تیم نبودیم، خیلی از مشکلاتی که در جریان بازی برای ما بوجود آمد روی اشتباهات خود ما بود. به بازیکنانم گفته بودم که تیم گل گهر روی ضد حملات خوب کار می کند اما متاسفانه در دقیقه سوم روی یک موقعیت که از کناره ها برای ما بوجود آمد توپ را از دست دادیم و همان توپ روی دروازه ما آمد و تبدیل به گل شد.

 

وی افزود:گل دوم را نیز روی اشتباه خط دفاع و دروازه بانمان پذیرفتیم که یک مقدار کار را برای ما سخت تر کرد، پنالتی که به سود ما اعلام شد متاسفانه بازیکن ما در شرایطی که با دو گل از حریف عقب بودیم و نیاز به گل داشتیم چیپ زد و توپ را به بیرون زد که نباید این کار را انجام می داد و پنالتی که تبدیل به گل نشد کلا تیم ما به هم ریخت و علاوه بر سه گلی که دریافت کردیم می توانستیم چندین گل دیگر نیز دریافت کنیم. تیم گل گهر به نظر من روی دروازه ما موقعیت چندانی نداشت و ما روی اشتباهات خودمان امروز به این تیم باختیم و روی جوان و ترسو بودن بازیکنانم بازی را واگذار کردیم. در هر صورت بازی فوتبال همین است و از این اتفاقات ممکن است در هر دیداری رخ دهد.

 

 

خبرنگار:سید مهدی حق گوی