۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
در گفت و گو با دی اسپورت:

مهدی کربلایی:بازی را در اختیار داشتیم

دی اسپورت:مدافع تیم فوتبال گل گهر سیرجان معتقد است تیمش در دیدار برابر ایرانجوان توپ و میدان را بیشتر در اختیار داشته است و گل زود هنگامی که به ثمر رسانده اند باعث شده است روند بازی تیم مقابل با مشکل مواجه شود.
کد خبر: ۵۲۴۳۹

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت":مهدی کربلایی مدافع تیم فوتبال گل گهر سیرجان در گفت و گو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص دیدار روز گذشته تیمش برابر تیم ایرانجوان بوشهر گفت:

 

بازی خوبی بود، خیلی زود به گل رسیدیم و تیم ایرانجوان نیز نشان داد که تیم بسیار خوبی است. اما با توجه به گل زود هنگامی که تیم ما به ثمر رساند حریف نتوانست روند بازی خود را به خوبی دنبال کند، با زدن گل دوم نیز بازی کاملا یک طرفه شد البته اگر حریف می توانست پنالتی خود را تبدیل به گل کند شرایط کمی تغییر می کرد که خدا را شکر این اتفاق رخ نداد و بازیکنان ما سعی کردند بازی را به خوبی مدیریت کنند.

 

وی افزود:در نیمه دوم نیز بازی بیشتر در دست ما بود و اتفاق خاصی روی دروازه ما رخ نداد، سعی کردیم بازی را کنترل کنیم اگر چه تیم مقابل سعی کرد در یک ربع آغازین این نیمه روی دروازه ما فشار آورد، به هر شکل اگر می توانستیم پنالتی که به سود ما اعلام شد را تبدیل به گل کنیم مسلما شرایط تغییر می کرد.

 

مدافع جوان و با اخلاق تیم فوتبال گل گهر در مورد داوری این دیدار نیز اذعان کرد:داوری خوب بود، داور بازی را به خوبی مدیریت کرد و خیلی خوب سوت زد و در مجموع می توان گفت قضاوت عادلانه ای را انجام داد.

 

کربلایی در واکنش به صحبت های سرمربی تیم ایرانجوان مبنی بر اینکه تیم گل گهر موقعیت چندانی روی دروازه آنها نداشته است و گل های دریافتی روی اشتباهات بازیکنان تیمش بوده است نیز اظهار داشت:خیر، این چنین نیست، بازی در بیست دقیقه آغازین نیمه اول کلا در اختیار ما بود و اگر دو گل به ثمر نمی رساندیم حداقل مستحق زدن یک گل بودیم، توپ و میدان در دقایقی از بازی در اختیار حریف نیز بود ولی بازی بیشتر در اختیار ما بود و با توجه به اینکه خیلی زود به گل رسیدیم به تیم مقابل شوک وارد شد.

 

وی در پایان درباره دیدار هفته آینده تیمش مقابل تیم ملوان بندر انزلی نیز گفت:دو بازی متوالی در خانه داشتیم، یکی بازی با همین تیم ایرانجوان که موفق شدیم با دست پر از میدان خارج شویم و بازی بعد مقابل تیم ملوان، که احساس می کنم دیدار سختی نسبت به این دیدار باشد اما در مجموع تمام مسابقات در لیگ یک سخت و دشوار است و هیچ بازی نیست که آسان باشد اگر انشاالله بتوانیم این بازی را نیز به سود خود به پایان ببریم شرایطمان در جدول رده بندی بهتر می شود.

 

 

گفتگو:سید مهدی حق گوی