۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳

بختیاری زاده: مستحق پیروزی بودیم

دی اسپورت: تیم ما در بازی برابر استقلال اهواز توپ و میدان را دراختیار داشته و مستحق پیروزی بود اما بازیکنان روی زدن ضربات نهایی دقت لازم را نداشتند.
کد خبر: ۵۲۴۷۱

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، سهراب بختیاری زاده پ پس از تساوی تیمش برابراستقلال اهواز در هفته ششم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این دیدار همانند سایر شهراوردهای خوزستان یک بازی جذاب و دیدنی بود و اگرچه نوع فوتبال دوتیم با یکدگر متفاوت بود اما هر دو تیم در این بازی به دنبال حداکثر امتیاز بودند.

وی افزود: تیم استقلال اهواز در این بازی به دنبال بهره بردن از ضد حملات بود اما خط دفاع ما در این بازی عمکرد خوبی داشت و تنها در دو صحنه غافلگیر شد.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان ادامه داد: تمام سعی ما بر این است که از بازی های پیش رو حداکثر امتیازات را کسب کرده و روند صعودی خود را تداوم بخشیم.

بختیار زاده تصریح کرد:اشتباهات فردی جزئی از بدنه فوتبال است اما سعی ما بر این است که در تمامی دیدارهای خود حتی اگر از حریف عقب باشیم نظم و انسجام تیمی خود را حفظ کنیم که این امر تاکنون به خوبی محقق شده است.

 

وی همچنین با انتقاد از عملکرد تیم داوری اظهار کرد: در خصوص نحوه قضاوت داوری نمی توانیم حرفی بزنیم ولی به عقیده ما در این دیدار حساس کنترل بازی از دست داور در رفته بود.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت:تیم ما جدای از مسایل فنی دارای بازیکنان با اخلاقی است که همواره در خدمت تیم بوده و به دور از هرگونه حاشیه برای ارتقای جایگاه تیم تلاش می کنند.

 

وی درخصوص مشکلات و اختلاف نظراتی که در ابتدای فصل با مدیریت باشگاه نفت مسجد سلیمان داشت گفت: مشکلی خاصی میان ما نبود و یک سوء تفاهم ایجاد شده بود که با چند نشست با مدیریت باشگاه برطرف شد و امید است تیم ما بیشتر از گذشته مورد حمایت باشگاه قرار گیرد.

 

بختیار زاده ادامه داد: موفقیت تیم نفت مسجد سلیمان و ارتقای جایگاه آن در سطح کشور می تواند نگاه مسئولان را به این شهرستان بیشتر کرده و بخشی از محرومیت ها را رفع کند.

دیدار تیم ها استقلال اهواز و نفت مسجد سلیمان از هفته ششم رقابت های لیگ دسته یک کشور عصر پنجشنبه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار و هر دوتیم به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند.

تیم نفت مسجد سلیمان با این تساوی 9 امتیازه شد و با یک پله سقوط به رده هفتم جدول آمد اما تیم استقلال اهواز با کسب این یک امتیاز مجموع امتیازات خود را به عدد سه رساند و با یک پله صعود تا رده شانزدهم جدول خود را بالا کشید./ایرنا