۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱

ماجرای پیتر چک تراکتور از زبان پزشک تیم

دی اسپورت: پزشک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: دروازه بان ما فعلا شرایط تمرین و مسابقه ندارد.
کد خبر: ۵۲۵۱۶

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت"، مجید صادقی درباره آخرین وضعیت بازیکنان این تیم اظهار داشت: در حال حاضر به غیر از فرزین گروسیان دیگر مصدومی نداریم و همه بازیکنان در شرایط مسابقه هستند و مصدومی نداریم.

وی درباره آخرین وضعیت گروسیان گفت:این بازیکن در ناحیه کمر احساس درد داشت و چون مشکلی در ناحیه دیسک کمر داشت آن ناحیه تحریک شد و به همین دلیل باید از فشار تمرینات کم می کردیم تا فشار روی کمر و لگنش بیشتر نشود. وی فعلا شرایط تمرین سنگین و مسابقه را ندارد و باید مراحل درمانی را پشت سر بگذارد.

پزشک تراکتورسازی درباره استفاده محمد امین بهرامی دروازه بان تراکتورسازی از کلاه گفت: این دروازه بان در یک تمرین از ناحیه سر دچار ضرب خوردگی شد و بعد از آن این کلاه را استفاده می کند. این کلاه مخصوص فوتبال است و چون در ایران پیدا نمی شد از خارج کشور آورده شد.این کلاه خیلی سبک است و فضای دور گوش ها خالی است.

صادقی در پایان در پاسخ به این سوال که بهرامی تا چه زمانی باید از این کلاه استفاده کند گفت: استفاده از این کلاه الزامی از سوی ما ندارد و خود این دروازه بان چون اعتماد به نفس بالاتری با آن پیدا کرده و به آن عادت کرده  و ممکن است کمی از بابت مصدومیت مجدد ترس داشته باشد از آن استفاده می کند.