۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹

امری: خشمگین نیستم بلکه امیدوارم

دی اسپورت:سرمربی پاری سن ژرمن با وجود از دست دادن دو امتیاز خانگی تاکید کرد که از عملکرد شاگردانش راضی است و خشمگین نیست. او به آینده امیدوار است.
کد خبر: ۵۲۵۶۴

به گزارش خبرگزاری" دی اسپورت":سرمربی پاری سن ژرمن با وجود از دست دادن دو امتیاز خانگی تاکید کرد که از عملکرد شاگردانش راضی است و خشمگین نیست. او به آینده امیدوار است.

 به نقل از elsport، پاری سن ژرمن فصل جدید لیگ فرانسه را خوب شروع نکرده است. این تیم با هدایت اونای امری، سرمربی پاری سن ژرمن از چهار بازی خود تنها هفت امتیاز کسب کرده است و این اصلا عملکرد خوبی برای این تیم پرستاره فرانسوی به شمار نمی آید.

 

پاری سن ژرمن که هفته قبل برابر موناکو با نتیجه سه بر یک تن به شکست داده بود، این بار در خانه برابر برابر سن اتین به میدان رفت و با تساوی یک بر یک متوقف شد تا انتقادات از امری زیاد شود. سرمربی پاری سن ژرمن اما با وجود توقف خانگی از عملکرد شاگردانش راضی است و تاکید کرد که خشمگین نیست. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: به عنوان سرمربی تیم، مسئول نخست نتایج هستم. بازیکنان دستورات من را اجرا می کنند و اگر قرار است از کسی انتقاد شود، بدون شک من هستم. از عملکرد شاگردانم خشمگین نیستم.

 

سرمربی پاری سن ژرمن ادامه داد: از عملکرد تیم در این دیدار راضی هستم؛ هر چند که دو امتیاز حساس را از دست دادیم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و می توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم. نباید در یک بازی فقط به دنبال نقاط منفی بود. امیدوار هستم و می‌دانم در آینده بهتر از این ظاهر خواهیم شد. نهایت تلاش خود را به کار می گیرم تا پاری سن ژرمن را به روزهای اوج برگردانم. درست است که خوب بازی کردیم اما این کافی نیست و باید بیشتر تلاش کرد.

 

سرمربی فصل گذشته سویا درباره شانس تیمش برای کسب عنوان قهرمانی هم اظهار کرد: در فصل جاری همه چیز متفاوت شده است و کار سختی برای تکرار قهرمانی داریم. از بازیکنان می خواهم که مثل فصل قبل عمل کنند. خود من هم کار سختی پیش رو دارم و باید هر چه سریعتر خود را با شرایط جدید وفق دهم. اطمینان دارم که با اعتماد به نفس بیشتر بهتر ظاهر خواهیم شد. در نیمه نخست دوم بهتر از  نیمه اول ظاهر شدیم اما این کافی نیست و تیمی که می خواهد پیروز شود باید در هر دو نیمه خوب ظاهر شود.