۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸

مذاکره با شهباززاده تکذیب شد

دی اسپورت:چند وقتی است که گفته می‌شود سجاد شهباززاده و مدیربرنامه‌اش از شرایط تیم آلانیا راضی نیستند و بدشان نمی‌آید که قرارداد سجاد را با این تیم ترکیه‌ای فسخ کنند.
کد خبر: ۵۲۵۹۲

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت":چند وقتی است که گفته می‌شود سجاد شهباززاده و مدیربرنامه‌اش از شرایط تیم آلانیا راضی نیستند و بدشان نمی‌آید که قرارداد سجاد را با این تیم ترکیه‌ای فسخ کنند.

چند وقتی است که گفته می‌شود سجاد شهباززاده و مدیربرنامه‌اش از شرایط تیم آلانیا راضی نیستند و بدشان نمی‌آید که قرارداد سجاد را با این تیم ترکیه‌ای فسخ کنند.

 

این خبر چند روزی تیم استقلال را تحت الشعاع قرار داد ولی از سوی مسوولان این تیم تکذیب شد و در صحبت‌های خود گفتند هیچ قراری مبنی بر اینکه سجاد را برگردانند، ندارند اما انگار این خبر حاشیه‌ای بازهم سراغ استقلالی‌ها آمده و سفر بهتاش فریبا به ترکیه را به موضوع این بازیکن ربط می‌دهند.

 

هرچند که مدیرفنی استقلال با تکذیب این خبر گفت: «من مذاکره‌ای با شهباززاده نداشتم و این سفر شخصی بود که از گذشته برنامه ریزی کرده بودم و باشگاه هم در جریان بود. البته آنجا هم با بچه‌ها و آقای عبداللهی در تماس بودم و از شرایط استقلال تا حدودی آگاهی داشتم.»

 

البته با وجود تکذیب‌های مکرر این خبر توسط استقلالی‌ها اینطور که گفته می‌شود شرایط سجاد در ترکیه خوب نیست و بازگشتش به ایران نمی‌تواند دور از ذهن باشد. پیش از این مهدی طارمی و رامین رضاییان دو بازیکن پرسپولیس به دلیل شرایط بد تیمشان به ایران بازگشتند و حالا حرف از بازگشت مهاجم سابق استقلال است.

 

البته خبرهایی دال بر رضایت سرمربی ترک از وضعیت شهباز‌زاده هم به گوش می‌رسد اما این خبر هرگز تایید نشد.

 

 

 

منبع:ورزش سه