۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
مدیرعامل کیمیا فرایند درگفتگو با دی اسپورت؛

اسماعیل سرهنگیان : 13 تیمی شدن گروه یک بی انصافی محض هست

دی اسپورت :از آقای تاج رئیس فدراسیون فوتبال  تقاضا دارم که توجه به لیگ های دو  و سه  را فراموش نکنند
کد خبر: ۵۲۶۳۵

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"مالک یکی از قدیمی ترین باشگاه های ورزشی جنوب تهران بدون تردید جزو معدود باشگاه دارانی است که بدون چشم داشت منابع دولتی توانسته سال ها در رشته های مختلف ورزشی تیمداری کند.


 

سرهنگیان در این سال ها با مدیریت در هزینه ها و صرفه جویی در منابع مالی توانسته چرخه اداره باشگاه استقلال جنوب را پایدار نگه دارد و به عنوان یکی از مدیرعاملان موفق و در عین حال بی ادعا لقب بگیرد.


این مدیرعامل  موفق در  این فصل از مسابقات لیگ دسته دوم  با دکتر قربانیان مالک باشگاه کیمیا فرایند شریک شده است و این تیم را به سرمربی گری جهانبخش جعفری روانه مسابقات کرده است و به همین بهانه خبرنگار ما  به سراغ او رفت و گفتگویی با او ترتیب داده است که به شرح زیر است.

 

 در خصوص آخرین وضعیت تیم کیمیا فرایند مقداری توضیح دهید ؟

با توجه به اینکه تیم ما مقداری دیر بسته شده و بازیکنان هنوز به شرایط ایده ال بدنی نرسیده اند مقداری از شرایط مسابقات دور هستند ولی به کادرفنی و بازیکنان ایمان دارم و مطمئن هستم اگر با جدیت به کار ادامه بدهند موفق خواهند شد.

 

بازی با فولاد نوین و نفت گچساران را چه طور ارزیابی می کنید ؟

تیم ما هفته اول بدون اینکه تمرینی انجام دهد در گچساران بدون داشتن دروازه بان به میدان رفت و  5 گل دریافت کرد و در هفته دوم در ورزشگاه اتکا به مصاف فولاد نوین رفتیم و درحالی که باید با اختلاف پیروز می شدیم متاسفانه با تساوی زمین را ترک کردیم.

 

چه شناختی از گروه دارید ؟

در این خصوص باید عرض کنم در گروه بسیار سختی قرار گرفته ایم و با تیم هایی همگروه شده ایم که همه چغر و قدرتمند هستند ولی باید چند هفته از مسابقات بگذرد تا عیار تیم ها مشخص شود و فعلا زود هست بگوییم رقیب اصلی ما چه تیمی هست.


عملکردسرمربی تیم را چطور ارزیابی می کنید ؟

با وجود اینکه فقط آقای جعفری  دو هفته است که تیم را در اختیار گرفته  ولی با مدیرت خوبی که دارد عملکرد خوبی داشته و علی رغم  فرصت کم بازیکنان خوبی را جذب تیم کرده  و از جمله مربیانی است که دوست دارد با بازیکنان جوان و آینده دار کار کند و چون خودش فوتبالی هست مطمئن باشید موفق خواهد شد .

 

در خصوص سیزده تیمی شدن گروه یک چه صحبتی دارید ؟

در مورد این موضوع باید بگویم که بی انصافی محض هست که به خواهند بعد از گذشت دو هفته از مسابقات یک تیم را به دو لیگ دو بیاورند  و بدون قرعه کشی به گروه یک اضافه کنند .نمیدانم بر اساس چه قانونی این کار را انجام داده اند و حالا که می خواهند تیم را بیاورند حداقل با دعوت از مدیران باشگاه ها و انجام قرعه کشی  این کار را انجام دهند تا مقداری عدالت رعایت شود.

 

آیا شکایتی علیه فدراسیون انجام داده اید ؟

خیر ، چون اصلا نامه نگاری و شکایت و از این حرف ها هیچ تاثیری در تصمیم گیری فدراسیون نشین ها ندارد و هر چه دلشان بخواهد انجام خواهند داد و چون ارزشی برای مدیران و مسئولان تیم ها قائل نیستند ماهم نامه نگاری نمی کنیم .


در پایان اگر صحبتی دارید ؟

از خبرگزاری" دی اسپورت  " و شما که  این فرصت  را به بنده دادید  تشکر می کنم و از آقای تاج رئیس فدراسیون فوتبال تقاضا دارم که توجه به لیگ های دو  و سه  را فراموش نکنند و اگر می خواهند فوتبال این کشور روند رو به رشدی داشته باشد جلوی این زد و بند ها را در لیگ دو را بگیرند  تا به دیگر جاهایی فدراسیون کشیده نشود.

 

 

گفتگو:حامد اسدپور




ترند های روز