۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
درگفتگو با دی اسپورت؛

مدیرعامل برق نوین : فدراسیون ارزشی برای باشگاه ها قائل نیست

دی اسپورت : ما هر نظری داشته باشیم برای فدراسیون نشین ها ارزشی ندارد ، چون افرادی در فدراسیون حضور دارند که نفوذ آنها بسیار زیاد است
کد خبر: ۵۲۶۳۹

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت" درحالی که فقط دو هفته از مسابقات لیگ دو گذشته تیم برق نوین شیراز  توانسته یک برد و یک تساوی را در کارنامه خود ثبت کند، به همین بهانه به سراغ مدیرعامل پرتلاش این تیم یعنی محمد علی بردبار رفیتم و چند کلامی با وی هم صحبت شدیم.

 

جناب بردبار هدف برق نوین در فصل 95-96 چه خواهد بود ؟

امسال با توجه به اینکه تمرینات خود را نسبت به سایر تیمها زودتر آغاز کرده ایم امیدواریم به هدف خود که صعود به لیگ یک هست برسیم.

 

از آخرین وضعیت تیم برق توضیح دهید ؟

در دو هفته گذشته بازی های خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و اگر شرایط برگزاری مسابقات به تیم اجازه بدهد روند رو به  رشدی خواهد داشت و مطئمن باشید برق  یکی از مدعیان اصلی این گروه خواهد بود.

 

چه شناختی از تیم های گروه دارید ؟

در این خصوص باید به شما عرض کنم در لیگ دو نمی شود در خصوص تیمها دقیق اظهار و نظر کرد چون در لیگ دو تیمها هر ساله دستخوش تغییرات هستند و نمی شود شناخت آنچنانی از انها داشت ولی وقتی چند هفته از مسابقات گذشت می توان تیمها را بیشتر شناخت و بهتر قضاوت کرد .

 

عملکرد سرمربی تیم ؟

آقای رضایی و کادرش با تمام قوا شبانه روز برای سربلندی تیم تلاش می کنند و از آنها راضی هستم.

 

در خصوص سیزده تیمی شدن گروه یک چه نظری دارید ؟

ما هر نظری داشته باشیم برای فدراسیون نشین ها ارزشی ندارد ، چون افرادی در فدراسیون حضور دارند که نفوذ آنها بسیار زیاد است و هر تصمیمی که دلشان بخواهد می گیرند و علی رغم  اعتراضات فراوان  مدیران باشگاه  ها و سرمربیان تیم ها  ولی بازهم شاهد هستیم که هر چه خودشان بخواهند انجام میدهند و هیچکس هم پاسخگو نیست.

 

صحبت پایانی؟

از خداوند می خواهم عاقبت ما و مسئولان تصمیم گیر را ختم به خیر کند