۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
در گفت و گو با دی اسپورت:

احسان تاییدی:مسائل حاشیه ای مانع صعود نساجی به لیگ برتر می شود

دی اسپورت:مهاجم تیم فوتبال نساجی مازندران معتقد است با وجود حواشی که اطراف این تیم وجود دارد صعود به لیگ برتر غیر ممکن است.
کد خبر: ۵۲۶۴۸

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت":احسان تاییدی مهاجم تیم فوتبال نساجی مازندران در گفت و گو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص شرایط تیمش گفت:

 

باید بگویم در این چند سالی که فوتبال بازی می کنم بهترین تیمی که در آن کار کرده ام تیم نساجی بوده است و آن هم بدلیل وجود سرمربی تیم (محمود فکری) است که مربی با شخصیتی است و با تمام مشکلات حاشیه ای که برخی افراد از درون و بیرون تیم برای ایشان ایجاد می کنند اما خالصانه مشغول به کار است و اگر در چند بازی با بد شانسی مواجه نمی شدیم هم اکنون در رتبه های بالای جدول رده بندی جای داشتیم.

 

مهاجم تیم فوتبال نساجی در مورد مسائل حاشیه ای پیرامون تیمش نیز اظهار داشت:چند تن از بازیکنان و اعضای کادر فنی قصد ضربه زدن به سرمربی و تیم را دارند و می خواهند با این کار راه را برای خودشان باز کنند و اختیار این تیم را در دست بگیرند، متاسفانه در این فوتبال هر کس که بخواهد خالصانه کار کند از هر طریقی مانعش می شوند. مشکلات مالی به کنار مسائل حاشیه ای نیز گریبان گیر این تیم ریشه دار شده است و همین مسائل باعث شده تا این تیم با وجود گذشت ۲۵ سال نتواند به لیگ برتر راه یابد.

 

وی ادامه داد:واقعا برای مسئولین شهر قائمشهر متاسفم که جلوی این مسائل را نمی گیرند و یک تیم یکدست را روانه مسابقات نمی کنند، جالب تر از همه اینکه برخی از افراد برای اینکه سرمربی و کادر فنی را تحت فشار قرار دهند با برخی از تماشاگران همکاری می کنند و از طریق سر دادن شعارهایی به کمک وی (وحید فاضلی) توهین می کنند تا از این راه مانع پیشرفت این تیم شوند.

 

تاییدی همچنین افزود:مردم قائمشهر باید این را بدانند که مسئولین و وجود مسائل حاشیه ای و منافع شخصی است که تیمشان نتیجه نمی گیرد و گرنه با وجود این همه هوادار و بازیکنان خوبی که در تیم حضور دارند و هر کدام می توانند در بهترین تیم ها بازی کنند چرا نساجی نباید به لیگ برتر صعود کند؟ پاسخ این سوال هم وجود دسیسه های برخی از افراد چه درون تیم و چه بیرون تیم است که اگر زمانی لازم باشد و احساس کنم، اسامی آنها را فاش خواهم کرد، اما این افراد باید این را بدانند که ماه پشت ابر نمی ماند و دیر یا زود رسوا خواهند شد.