۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵

فریبا با دو حکم متفاوت در استقلال

دی اسپورت:بهتاش فریبا به ‌عنوان مدیرفنی استقلال چندی پیش از افتخاری حکم گرفت و بنا به خواسته منصوریان در کنار تیم شروع به کار کرد.
کد خبر: ۵۲۷۶۷

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت":بهتاش فریبا به ‌عنوان مدیرفنی استقلال چندی پیش از افتخاری حکم گرفت و بنا به خواسته منصوریان در کنار تیم شروع به کار کرد.

 بهتاش فریبا به ‌عنوان مدیرفنی استقلال چندی پیش از افتخاری حکم گرفت و بنا به خواسته منصوریان در کنار تیم شروع به کار کرد. در صورت ماجرا هیچ مشکلی وجود ندارد و به رغم تجربه فریبا کار منطقی و هوشمندانه‌ای بود اما اینکه حکم بهتاش را یک چیزی می‌زنند و در قراردادش سمت دیگری به او می‌دهند، جای تامل و تعجب دارد!

 

 گفته می‌شود که در فصل جاری تیم‌ها دیگر نمی‌توانند از مدیرفنی در تیم خود استفاده کنند و افرادی که روی نیمکت می‌نشینند با حکم مربی باید به کار خود ادامه دهند.

 

همین نکته هم باعث شد تا روز گذشته این سوال پیش بیاید که امروز چه کسی از روی نیمکت استقلال جای خود را به فریبا می‌دهد؟ پیش از این گفته شد که گزینه انتخابی استقلالی‌ها علی چینی است، اما در ادامه گفتند معلوم نیست چه کسی را منصوریان برای رفتن روی سکوها انتخاب کند. برای اینکه معلوم شود شرایط استقلال و نیمکتش در بازی امروز چه می‌شود با سازمان لیگ تماس گرفتیم و فتاحی یکی از مسوولان سازمان لیگ در این ارتباط می‌گوید: «هیچ فردی به‌عنوان مدیرفنی نمی‌تواند روی نیمکت استقلال بنشیند و بهتاش فریبا هم اسمش به ‌عنوان مربی آبی‌ها رد شده است.»

 

سوال بعدی از این مسوول این است: «چند مربی حق نشستن روی نیمکت تیم‌ها را دارند؟» فتاحی در پاسخ می‌گوید: «هر تیمی علاوه بر سرمربی‌اش می‌تواند روی نیمکت خود از پنج مربی استفاده کند.»

 

 به این ترتیب استقلال علاوه بر منصوریان می‌تواند با پنج مربی دیگر به مسابقات برود. این ماجراهایی که گفته شد و گفت‌وگو با مسوول سازمان لیگ را در گوشه‌ای از ذهنتان نگه دارید تا صحبت‌مان با فریبا را مرور کنیم و در این ارتباط نتیجه بگیریم. سوال اول ما از فریبا این است: «شرایط استقلال چطور است؟»

 

 مدیرفنی استقلال در این ارتباط می‌گوید: «خوشبختانه برد در دو بازی باعث شده که روحیه تیم خوب باشد. البته من یک هفته نبودم و تازه برگشتم ولی اینطور که می‌بینم همه چیز مهیای بازی است.»

 

مسوولان سازمان لیگ می‌گویند هیچ تیمی نمی‌تواند از مدیرفنی روی نیمکت استفاده کند! فریبا دراین ارتباط اینطور می‌گوید: «من هم فقط در حکمم عنوان شغلی‌ام مدیرفنی است ولی در قراردادم مربی هستم.»

 

پس با عنوانی که در قرارداد دارید به مصاف ماشین‌سازی می‌روید؟ مدیرفنی استقلال در پاسخ می‌گوید: «بله. فصل پیش تیم‌ها می‌توانستند با مدیرفنی در مسابقات حاضر شوند ولی امسال قوانین فرق کرده و من هم باید با حکم قراردادم روی نیمکت بنشینم.»

 

امروز نخستین حضور شما روی نیمکت استقلال است، فکر می‌کنید استقلال بتواند نتیجه بگیرد؟ فریبا در پاسخ می‌گوید: «من که خیلی امیدوار هستم. شرایط بدنی بچه‌ها هم خوب شده است.» پس اعتقاد دارید که شرایط بدنی تیم قبل از تعطیلات چندان خوب نبود؟

 

مربی استقلال در این ارتباط اینطور توضیح می‌دهد: «به هرحال اشکالاتی بود. ولی حالا نوع بدنسازی تغییر کرده است.»

 

 استقلال به این برد نیاز دارد، قبول دارید؟ فریبا پاسخ می‌دهد: «دقیقا، من به منصوریان هم گفتم بازی با ماشین‌سازی مهم‌تر از بازی شهرآورد است، حداقل برای من که اینطور است و باید در بازی با ماشین‌سازی برنده شویم.»

 

اینجا این نتیجه را می‌توانیم از صحبت‌های فریبا بگیریم که استقلالی‌ها برای دور زدن قانونی که اجازه نمی‌دهد مدیرفنی روی نیمکت تیم بنشیند دو عنوان را برای فریبا انتخاب کردند. بهتاش فریبا امروز با عنوانی که در قراردادش ذکر شده مجوز حضور روی نیمکت استقلال را دارد. نکته دیگر اینکه استقلال غیر از منصوریان می‌تواند از پنج مربی استفاده کند اما آبی‌ها مدعی هستند برای حضور فریبا روی نیمکت باید یکی از اعضای کادرفنی به سکوها برود، با این اوصاف یعنی استقلال چند مربی روی نیمکت خود دارد.

 

 علی چینی، محمد خرمگاه، حمید بابازاده و دو آنالیزور در کنار منصوریان کار می‌کنند و به نظر می‌رسد آنالیزورها نیمکت منصوریان را شلوغ کرده‌اند!

 

 

 

منبع:ایران ورزشی