۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴

احمدی: عقیلی را بازی ندهید

دی اسپورت: دروازه بان تیم فوتبال پیکان گفت: بعد از بازی با نفت در فصل گذشته هم صحبت کردم و گفتم که فصل که تمام شود این آقایان به ما می گویند خوش آمدید.
کد خبر: ۵۲۸۳۸

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت"، رحمان احمدی در رابطه با تساوی روز گذشته پیکان مقابل سپاهان اظهار داشت: ما برای برد به اصفهان رفته بودیم و بازی را هم خیلی خوب شروع کردیم. در نیمه اول موقعیت های زیادی روی دروازه حریف به وجود آوردیم و به یک گل هم رسیدیم. می توانستیم گل بعدی را هم بزنیم اما متاسفانه موقعیت هایمان تبدیل به گل نشد. در نیمه دوم اما سپاهانی ها جلو کشیدند و موقعیت های زیادی را روی دروازه ما خلق کردند. در دقایقی که بد بودیم گل مساوی را دریافت کردیم اما بعد از گل بار دیگر به بازی برگشتیم و میتوانستیم برنده باشیم که متاسفانه شانس با ما یار نبود.

وی درباره درخشش خود در نیمه دوم بازی دیروز عنوان کرد: من به عنوان یک دروازه بان وظیفه دارم که از دروازه تیمم حراست کنم و دیروز هم خدا با ما یار بود و توانستم چند توپ خوب را بگیرم. به هر حال گرفتن یک امتیاز هم از اصفهان کار سختی است و خدا را شکر می کنم که دست خالی به تهران باز نگشتیم.

کاپیتان تیم فوتبال پیکان درباره نتایج این تیم در پنج هفته ابتدایی لیگ برتر تصریح کرد: قطعا توقع بیشتری از تیم ما می رود. اما باید یک مساله را در نظر بگیریم. ما در سه بازی از حریفان مان پیش بودیم اما متاسفانه بازی با تساوی به اتمام رسیده است. یعنی در هر سه بازی می توانستیم برنده باشیم اما الان فقط چهار امتیاز داریم. بازی به بازی شرایط مان بهتر شده اما باز هم نیاز به هماهنگی داریم. در برخی از دقایق بازی تمرکز لازم را نداریم و در همان دقایق گل را دریافت می کنیم. شما هم مطمئن باشید که تیم ما به زودی به رده های بالای جدول می رسد. امیدوارم اتفاقات بازی های گذشته برای ما درس شده باشد و بتوانیم از هفته بعدی از گلی که می زنیم دفاع کنیم.

احمدی درباره اینکه رو به روی تیم سابقش بازی کرد گفت: هواداران سپاهان همواره لطف زیادی به من داشتند و دیروز هم هیچ مشکلی در اصفهان به وجود نیامد. حتی من در اصفهان تشویق شدم و هیچ مشکل خاصی رخ نداد. 

وی درباره اینکه چطور با وجود کنار گذاشته شدن از سپاهان در ابتدای بازی به سمت ویسی رفت خاطرنشان کرد: من سال ها در سپاهان بودم و این تیم را دوست دارم. من مشکلی با نیمکت سپاهان نداشتم و ندارم. درست است که ویسی مربی من نبوده اما وظیفه من بود که به سمت نیمکت این تیم بروم که همین کار را کردم. من اگر هم از سپاهان ناراحت باشم از دست کادر فنی اش ناراحت نیستم. به نظر من همان طور که استیماچ را یک وسیله قرار دادند تا هادی عقیلی را کنار بگذارند از ویسی هم به عنوان یک وسیله برای کنار گذاشتن من و چند بازیکن دیگر استفاده کردند. من این مسائل را از چشم ویسی نمی بینم اما بعد از بازی با نفت در فصل گذشته هم صحبت کردم و گفتم که فصل که تمام شود این آقایان به ما می گویند خوش آمدید.

دروازه بان سابق سپاهان همچنین افزود: فصل قبل که من این صحبت ها را انجام دادم ویسی اصلا در سپاهان نبود اما جریاناتی در باشگاه بود که می دانستیم آن اتفاق می افتد. از آن تیم یک محرم نویدکیا باقی مانده که آن هم به خاطر فشار هواداران است. اگر دست خودشان بود قطعا محرم را هم خیلی راحت کنار می گذاشتند. 

وی با اشاره به طلبش از سپاهان و همچنین وضعیت هادی عقیلی بیان داشت: طلبی که من فصل گذشته از سپاهان داشتم چیزی حدود 520 میلیون بود اما آقایان آن قدر امروز و فردا کردند که در نهایت به من گفتند نمی توانیم 180 میلیون بیشتر به تو بدهیم. من می توانستم بروم و از سپاهان شکایت کنم اما باید یک نیم فصل بیرون می نشستم تا پولم را بگیرم. من نمی خواستم این اتفاق بیفتد و به خاطر همین مجبور شدم با آقایان کنار بیایم و به خواسته آنها تن بدهم. هادی عقیلی را هم نمیخواهند اما او پای قراردادش ایستاده که کار بسیار حرفه ای است. اگر واقعا بازیکن را نمی خواهید پس چرا با او بازی میکنید. هادی عقیلی این همه سال در سپاهان زحمت کشیده و کاپیتان این تیم بوده است. 

احمدی در پایان در پاسخ به این سوال که امیدی برای دعوت دوباره به تیم ملی دارد یا خیر گفت: خیر. به نظرم سرمربی تیم ملی بازیکنان مدنظرش را انتخاب کرده و من در آن چارچوب جایی ندارم. فکر می کنم مدت زیادی است که یکسری بازیکن ثابت به تیم ملی دعوت می شوند و فکر نمی کنم دیگر کی روش نیاز به دروازه بان دیگری داشته باشد. این روزها که بازی های مقدماتی جام جهانی برگزار می شود یاد چهار سال قبل می افتم که توانستم در سه بازی آخر درون دروازه تیم ملی بایستم و یک گل هم نخوردم. در آن دوره تیم ملی برای اولین بار به عنوان تیم نخست به جام جهانی صعود کرد و امیدوارم برای این دوره هم همان اتفاقات تکرار شود.