۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
سرپرست شهدای جویبار در گفتگو با دی اسپورت ؛

چون نفوذ نداشتیم سرمان را بریدند / بی قانونی در فدراسیون بیداد می کند!

دی اسپورت :بعد از گذشت 4 ماه از پایان مسابقات لیگ دو ، با رای کمیته استیناف تیم فوتبال شهدای جویبار به لیگ دسته سوم سقوط کرد
کد خبر: ۵۲۹۲۶

 

به گزارش خبرگزاری" دی اسپورت "با رای کمیته استیناف  تیم فوتبال شهدای جویبار به لیگ دسته سوم سقوط کرد و تیم هف سمنان به جای این تیم  به لیگ دو صعود کرد . این سقوط هنوز برای مسئولان این باشگاه قابل هضم نبوده است. سرپرست این تیم با انتقاد از تصمیمات فدراسیون می گوید برای دومین بار حق و حقوق شهدای جویبار پایمال شده است.


مصاحبه قنبرپور سرپرست تیم شهدای جویبار را در ادامه می خوانید:


وی در خصوص آخرین پرونده تیم شهدای جویبار در لیگ دسته دوم گفت : بعد از اینکه کمیته استیناف رای نهایی خود را در خصوص دیدار نفت وگاز گچساران و هف سمنان صادر کرد ،این رای با اعتراض  شفیعی مسئول لیگ دو و بهروان عضو سازمان لیگ مواجه شد و شفیعی در تاریخ 28 / 2 /95 طی نامه ای به کمیته استیناف نظر خود را اعلام داشته و بیان نمودند که اگر ما بخواهیم این حکم را اجرایی کنیم کل معادلات لیگ دسته دو بهم می خورد که متاسفانه در قبال این نامه هیچ جوابی داده نشد و نمی دانیم چه اتفاقاتی در فدراسیون رخ می دهد که به این راحتی حق نماینده یک شهر پایمال می شود و هیچ کس هم پاسخگو نیست ، در ادامه  با پیگیری هایی که ما انجام دادیم  فدراسیون فوتبال متوجه این اشتباه خود شد و در نهایت به ما  گفتند فعلا  نمی توانیم کاری کنیم ولی  اگر بخواهیم تیمی به لیگ دو اضافه کنیم یا تیمی جایگزین تیم دیگری شود ، این تیم شهدای جویبار خواهد بود و حق شما هست در لیگ دسته دوم حضور داشته باشید.


وی در ادامه تصریح کرد : متاسفانه چند روز پیش در حالی که مسولان سازمان لیگ و فدراسیون به ما قول داده بودند که شما تیم سی و هفتم لیگ دو هست، متوجه شدیم که آقایان، تیم شهرباران را بدون حساب و کتاب به لیگ دو اضافه نموده اند و حق جویباری ها را ضایع نمودند و بهروان که خودش مازندرانی است و در فدراسیون صاحب جایگاه هستند چشم خود را بر روی بی قانونی بسته اند و جلوی چشمانش حق مردم مظلوم جویبار را می خورند و هیچ واکنشی نشان نمی دهد .


 قنبرپور که به شدت از این موضوع عصبانی بود گفت: در  حکمی که از طرف  کمیته استیناف صادر شده یک  نکته جالب وجود دارد و آنهم این است که  کمیته استیناف دو روز بعد  از پلی آف رای خود را صادر می کند .چرا وقتی حکم صادر شد رای اجرایی نشد و تیم نفت وگاز گچساران از پلی آف  کنار گذاشته نشد ؟ چرا کاسپین قزوین به دور بعد مسابقات صعود نکرد ؟ چرا وقتی سامان نورمحمدی بازیکن توسعه کیش به نفت وگاز گچساران رفت سازمان لیگ برای این بازیکن  به صورت قانونی  کارت بازی صادر کرد ؟ مگر سازمان لیگ نمی داند در یک فصل 3 بار نمی تواند  کارت صادر کند ؟ مگر در فدراسیون چه اتفاقاتی رخ می دهد که به این راحتی هر کس هر چه دلش می خواهد انجام می دهد ؟ چرا حق تیم های مظلوم و شهرهای که در فدراسیون نفوذن دارند را می خورند ؟چرا باید حق شهدای جویبار  را بخورند و آقای بهروان که خود  یک مازندرانی است باید سکوت کند؟ و هزاران سوال بی جواب دیگر ...


وی تصریح کرد  : متاسفانه چند روز پیش با دکتر اسدی دبیرکل فدراسیون جلسه ای داشتیم و با بررسی هایی که خود ایشان انجام دادند اذعان کرد حق  با شماست و اگر جای شما بودم به گونه دیگری رفتار میکردم و دیگر نمی دانم چه بگوییم!


قنبرپور اظهار داشت :حالا صحبت من اینجاست مگر سازمان لیگ جز فدراسیون نیست که هر چه دلشان می خواهند انجام می دهند و دبیرکل فدراسیون چرا باید این حرف را بزند ؟مگر مملکت قانون ندارد ؟ما چه گناهی کرده ایم که چوب کم کاری فدراسیون را باید بخوریم.

سرپرست تیم شهدای جویبار در ادامه اظهار داشت : فوتبال جویبار قربانی ندانم کاری های کمیته استیناف و سازمان لیگ و کم کاری های آقای بهروان مازندرانی شد . چرا آقای بهروان از حق مردم مظلوم جویبار دفاع نمی کند .


قنبرپور ادامه داد: بعضی افراد در یک حرکت غیراخلاقی به من گفتند چقدر می خواهی  که این موضوع را پیگیری نکنی! ولی بنده به ایشان گفتم من نان و نمک شهرم را خورده ام و حق مردم جویبار را با پول عوض نمی کنم  و تا جایی که بتوانم این بی عدالتی را پیگیری میکنم تا به نتیجه برسم.


وی در پایان با تاکید بر اینکه بی قانونی در فدراسیون بیداد میکند، به خبرنگار" دی اسپورت" گفت : تا ده روز پیش بهروان به ما گفتند تمرینات تیم جویبار  را ادامه دهید و مطمئن باشید اگر تیمی بخواهد جایگزین تیم دیگری شود یا بخواهیم تیمی به لیگ دو اضافه کنیم حق جویبار است و حالا همه می بینند که به راحتی آقایان از نفوذشان در فدراسیون استفاده می کنند و به صورت غیرقانونی یک تیم را به لیگ دو اضافه کردند و  به راحتی سر تیم ما  را بریدند.


آقایان دکتر اسدی ، بهروان  و شفعیی مگر شما نگفتید اگر تیمی بخواهد جایگزین و یا اضافه شود آن تیم شهدای جویبار است ؟ حالا بیاید و بگویید قولی که دادید کجا رفت و چرا یک تیم دیگر را به لیگ دو آوردید؟

 

لازم به ذکر است که تمامی نامه ها و حکم های صادره در آرشیو خبرگزاری دی اسپورت وجود دارد و در صورت نیاز دراختیار مراجع ذیربط قرار خواهد گرفت.