۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷

مونتلا: هم بد بازی کردیم و هم بدشانس بودیم

دی اسپورت:سرمربی میلان بر این باور است که تیمش برابر اودینزه فوتبال خوبی ارائه نداد و علاوه بر این بدشانس هم بود که به یک امتیاز هم نرسید.
کد خبر: ۵۲۹۴۵

به گزارش خبرگزاری" دی اسپورت":سرمربی میلان بر این باور است که تیمش برابر اودینزه فوتبال خوبی ارائه نداد و علاوه بر این بدشانس هم بود که به یک امتیاز هم نرسید.

 سرمربی میلان بر این باور است که تیمش برابر اودینزه فوتبال خوبی ارائه نداد و علاوه بر این بدشانس هم بود که به یک امتیاز هم نرسید.

 

میلان اولین شکست فصل خودش را متحمل شد و برابر اودینزه تن به شکست داد تا نمایش ضعیف شاگردان وینچنزو مونتلا در این بازی منجر به شکست میلانی‌ها بشود.

 

ویچنزو مونتلا بعد از شکست تیمش برابر اودینزه گفت: به هیچ وجه روز خوبی نداشتیم و در نهایت متحمل شکست شدیم. بازی سختی داشتیم. برابر تیمی به میدان رفتیم که بسیار منظم و حساب شده فوتبال بازی می‌کرد. 

 

خیلی سخت بود که برابر آنها بتوانیم ریتم بازی را به دست بیاوریم. بازی تا دقایق پایانی موقعیتی نداشت ولی خیلی بد بود که در دقایق آخر دروازه‌مان باز شد. بدشانس هم بودیم. حیف است وقتی شما نمی توانید یک دیدار را با برد به پایان برسانید، نتوانیم حتی به تساوی برسیم. نباید می باختیم. باید بهتر از اینها عمل می‌کردیم ولی باید بپذیریم که فوتبال خوبی را ارائه ندادیم و نتوانستیم شانس‌های زیادی برای گلزنی ایجاد کنیم. در این طور دیدارها شما به شانس نیاز دارید تا بتوانید به برتری برسید.

 

سرمربی میلان ادامه‌ داد: باید سرعت بازی تیم‌مان را بالا ببریم. در نیمه نخست تا حدودی در این زمینه  خوب بودیم و می‌توانستیم حتی به گل هم برسیم که موفق نبودیم.

 

میلان برای اولین بار از سال 98 نتوانست در یک دیدار از رقابت‌های لیگ ایتالیا برابر اودینزه گلزنی کند. میلانی‌ها که قبل از تعطیلات ملی با نتیجه‌ چهار بر دو باخته بودند، اکنون باید خودشان را برای دیدار هفته‌ چهارم برابر سمپدوریا آماده کنند که روز جمعه برگزار خواهد شد.

 

 

منبع:ایسنا



ترند های روز