۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹

توتی: برای اولین بار سر پنالتی ترسیدم

دی اسپورت:فرانچسکو توتی شب گذشته در دیدار مقابل سمپدوریا بار دیگر ناجی تیمش شد و توانست با گل پیروزی بخش خود آ.اس رم را به رتبه دوم برساند.
کد خبر: ۵۲۹۶۰

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت":فرانچسکو توتی شب گذشته در دیدار مقابل سمپدوریا بار دیگر ناجی تیمش شد و توانست با گل پیروزی بخش خود آ.اس رم را به رتبه دوم برساند.

 در هفته سوم  لیگ سری آ ایتالیا دو تیم آ.اس رم و سمپدوریا به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه 3-2 به نفع جالورسی‌ها به پایان رسید.

 

توتی پس از اینکه بار دیگر گل پیروزی بخش جالورسی‌ها را مقابل سمپدوریا  را  به ثمر رساند بعد از بازی گفت که برای اولین بار در فوتبال وقتی پشت ضربه پنالتی ایستادم کمی ترسیدم که مبادا آن را گل نکنم.

 

این بازیکن که در گل دوم نیز موثر واقع شده بود و با پاس گل خود به ادین ژکو زمینه‌ساز گل دوم تیمش شد اظهار کرد که وقتی دارم به خوبی بازی می‌کنم چرا  بازنشسته شوم. این مسابقات و کیفیت بازی من است که تصمیم می‌گیرد که کی از فوتبال خداحافظی کنم.

 

اسطوره تیم آس رم که در دقیقه 46 وارد بازی شد اعلام داشت که بازی فوتبال یک مسابقه 11 نفره است و من وقتی به بازی می‌آیم برای همکاری بیشتر است و می‌خواهم موثر واقع شوم اما این کل تیم بود که نتیجه بازی برگرداند.

 

 

منبع:فارس