۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹

راجرز: سوارس بهترین مهاجم جهان است

دی اسپورت:سرمربی سلتیک پیش از دیدار تیمش برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا به تمجید از شاگرد سابق خود در تیم حریف پرداخت.
کد خبر: ۵۳۰۳۰

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت":سرمربی سلتیک پیش از دیدار تیمش برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا به تمجید از شاگرد سابق خود در تیم حریف پرداخت.

به نقل از گاردین، دو تیم سلتیک و بارسلونا  امشب (سه‌شنبه) در اولین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا باید برابر هم به میدان بروند. این دیدار فرصت تقابل برندان راجرز، سرمربی سلتیک با لوئیس سوارس، شاگرد سابق خود در لیورپول را فراهم آورده است.

 

راجرز پیش از دیدار تیمش برابر بارسلونا، گفت‌: بر خلاف تصوری که از سوارس وجود دارد، باید بگویم که او یکی از  مهربان‌ترین و صمیمی‌ترین بازیکنانی است که در اختیار داشتم. او انسان خیلی فروتنی است که همیشه با مسئولیت پذیری زیاد برای تیمش کار می‌کند. سوارس یک فوتبالیست حرفه‌ای به تمام معنا است و کسی است که خود و زندگی‌اش را وقف فوتبال کرده است. من این افتخار را داشته‌ام که دو سال با او در لیورپول کار کنم و به خوبی او را می‌شناسم و باید بگویم که از نظر من او فوق‌العاده‌ است و بهترین مهاجم جهان محسوب می‌شود. به نظر من این که بازیکنی در حد و اندازه‌های سوارس به تیمی مثل بارسلونا بپیوندد جای تعجب ندارد و این موضوع باعث شد که او حتی بهتر از قبل هم شود.

 

سرمربی اهل ایرلند شمالی سلتیک در ادامه، گفت‌:   وقتی من بازی بارسلونا با سوارس و بدون سوارس را می‌بینم می فهمم که فرق زیادی وجود دارد. او تاثیر بسیار بالایی در روند تیمش داشته است. 

 

برندان راجرز دو سال بین سال‌های 2012 تا 2014 با سوارس در لیورپول کار کرد و در آستانه قهرمانی در لیگ برتر نیز قرار داشت، ولی دو شکست بد موقع برابر چلسی و کریستال پالاس باعث شد تا لیورپول به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر بسنده کند و  اشک‌های سوارس در ورزشگاه سلهرست پارک یکی از غم انگیزترین صحنه‌ها را برای هواداران لیورپول رقم بزند.

 

سرمربی اهل ایرلند شمالی سلتیک در پایان درباره تدبیرش برای بازی با بارسلونا، گفت‌: به هیچ وجه به دنبال بازی دفاعی نیستیم و قرار نیست برابر این تیم اتوبوس پارک کنیم و بازی دفاعی انجام دهیم. اگر دو اتوبوس هم مقابل دروازه پارک کنید باز هم بهترین مهاجمان جهان راهی را  برای  گلزنی ایجاد می‌کنند. پس بهتر است که فوتبال خودمان را به نمایش بگذاریم تا آنها را متوقف کنیم. آنها بازیکنانی همچون مسی، نیمار و سوارس را در اختیار دارند و برای متوقف کردن آنها باید نه تنها از نظر فیزیکی،‌ بلکه باید از نظر ذهنی هم در بهترین فرم خودمان باشیم.