۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷

اخوان: عقیلی در اختیار باشگاه است

دی اسپورت:سرپرست تیم فوتبال سپاهان می گوید در بعضی از بازی‌ها باید امتیازات را از دل شیر بیرون بیاورید.
کد خبر: ۵۳۰۸۹

به گزارش خبرگزاری" دی اسپورت":سرپرست تیم فوتبال سپاهان می گوید در بعضی از بازی‌ها باید امتیازات را از دل شیر بیرون بیاورید.

مهدی اخوان درباره وضعیت تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: وضعیت ما خوب است. جایگاه‌مان در جدول بد نیست و در بازی قبل هم روی اتفاقات به تساوی رسیدیم. در نیمه نخست دیدار با پیکان خوب نبودیم اما در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم. دو بار هم شوت بازیکنان ما به دیرک دروازه حریف برخورد کرد.

 

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره برنامه این تیم برای دیدار با ماشین‌سازی در تبریز، گفت: امروز ساعت ۱۴ راهی تهران می‌شویم و ساعت ۱۷ تا ۱۸ هم به سمت تبریز حرکت می‌کنیم. برنامه کادرفنی این بود که دو روز زودتر در تبریز باشیم و آماده دیدار با این تیم شویم.

 

او درباره تیم ماشین‌سازی نیز گفت: ماشین‌سازی تیم سخت کوشی است. ما هیچ بازی ساده‌ای نداریم و من همیشه به بازیکنان می‌گویم که در برخی از بازی‌ها باید امتیازها را از دل شیر بیرون بیاورند. فرقی نمی‌کند رقیب ما چه تیمی است و ما باید برای هر سه امتیاز بازی‌ها به میدان برویم.

 

اخوان درباره محرومان و مصدومان این تیم در آستانه دیدار با پیکان خاطرنشان کرد: شجاع خلیل‌زاده بعد از بازی با پیکان با یک کشیدگی عضله مواجه شده و احتمال می‌دهیم به این بازی نرسد. به جز او همه بازیکنان ما را همراهی می‌کنند.

 

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره افتتاح ورزشگاه نقش جهان اظهار کرد: طبق اطلاعی که به ما داده‌اند این ورزشگاه بعد از دیدار با کره جنوبی و در نخستین بازی ما افتتاح می‌شود.

 

او همچنین درباره وضعیت هادی عقیلی نیز گفت: همانطور که می‌دانید عقیلی در اختیار باشگاه است و ما از وضعیت او اطلاع نداریم.

 

 

منبع:ایسنا