۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷

اینیستا: به بازگشت پپ فکر نمی‌کنیم

 دی اسپورت:آندرس اینیستا، هافبک بارسلونا معتقد است که او و هم تیمی‌هایش به بازگشت پپ به نوکمپ فکر نمی‌کنند.
کد خبر: ۵۳۰۹۳

به گزارش خبرگزاری" دی اسپورت":آندرس اینیستا، هافبک بارسلونا معتقد است که او و هم تیمی‌هایش به بازگشت پپ به نوکمپ فکر نمی‌کنند.

 پپ و شاگردانش در مرحله گروهی چمپیونزلیگ با بارسلونا هم گروه شده اند. در حالی که صعود هر دو تیم به دور بعد تقریبا قطعی به نظر می‌رسد، پپ باید به ورزشگاهی بازگردد که در آنجا با بارسلونا ، بهترین دوره تاریخ باشگاه را ساخت. حال اینیستا مدعی شد که بازگشت پپ تمرکز آنها را به هم نخواهد زد.

 

او گفت:" وقتی قرعه کشی انجام شد، اجتناب ناپذیر بود که صحبت‌های زیادی درباره بازگشت گواردیولا به نوکمپ زده شود ولی گروه ما فقط تقابل سیتی و بارسا نیست. 4 تیم بسیار قدرتمند در آن هستند و  اگر بگوییم همه چیز آن فقط پپ و بارسلونا است، بی احترامی به دیگر تیم‌هاست. کاری که پپ برای باشگاه انجام داده همیشه در خاطره ها خواهد ماند ولی او مربی منچسترسیتی است و من ایمان دارم که با کیفیت بازیکنان و رهبری پپ، باشگاه این فصل برای قهرمانی چمپیونزلیگ می‌جنگد. ما بازیکنان به بازگشت پپ فکر هم نمی‌کنیم زیرا تمرکزمان روی بازی با سلتیک است. آنها فوتبال هجومی خوبی بازی می‌کنند، با مربی جدیدی که دارند و تجربه ای که کسب کردند تیم خطرناکی هستند."

 

 

 

منبع:ورزش سه