۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷
در گفت و گو با دی اسپورت:

حمیدرضا فرزانه:تیم جوان و دونده ای داریم

دی اسپورت:سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز از روند رو به رشد تیمش خبر داد و ابراز امیدواری کرد که در پایان فصل این تیم بتواند در جمع هشت تیم برتر رقابت‌ها جای گیرد.
کد خبر: ۵۳۱۰۶

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت ":حمیدرضا فرزانه سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز در گفت و گو با خبرنگار دی اسپورت پیرامون آخرین وضعیت تیمش پیش از دیدار با تیم راه آهن در چهارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول گفت: استقلال ما تیم جوانی است، زمانی که به عنوان سرمربی هدایت تیم استقلال اهواز را در دست گرفتم هفتاد و دو ساعت به آغاز رقابت‌ها زمان باقی مانده بود، در سه دیدار نخست با تیم های مدعی بازی داشتیم، تیم هایی که از دو یا سه ماه قبل از شروع مسابقات تمرینات آماده سازی خود را آغاز و نفرات مورد نظر خودشان را جذب کرده بودند.

 

وی افزود:اما با تمام این اوصاف بازیکنان ما شبانه روزی تلاش می کنند و زحمت می کشند و همان طور که به باشگاه قول داده بودیم روند رو به رشد تیم از هفته چهارم آغاز شده است و این روند در امتیاز گیری نیز نمود داشته است، در بازی با تیم مس کرمان در حالی که از حریف عقب بودیم توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم و یک امتیاز از این دیدار کسب کنیم. در بازی با تیم نفت مسجد سلیمان نیز استحقاق کسب پیروزی را داشتیم و چندین موقعیت صد در صد گلزنی را بدست آوریم، یکی دو مشکل داوری نیز در این مسابقه وجود داشت و آن هم اعلام خطا در دقایق پایانی و آفسایدی که در یک صحنه به ضرر ما اعلام شد بود.

 

سرمربی آبی پوشان اهوازی در مورد داوری های لیگ یک تا پایان هفته ششم نیز اظهار داشت: شرایط داوری ها در لیگ یک بسیار بد است و از این وضعیت ناراضی هستم اما امیدوارم در ادامه شاهد قضاوت های بهتری باشیم.

 

وی در خصوص دیدار هفته آینده تیمش مقابل تیم راه آهن تهران نیز اذعان کرد: در دیدار هفته آینده مقابل تیم راه آهن با توجه به روند خوبی که داریم بدنبال برد هستیم و اگر بتوانیم در این بازی با سه امتیاز از زمین خارج شویم می توانیم به رده های بالای جدول رده بندی صعود کنیم. تمام تیم های لیگ یکی خوب هستند و هر بازی نیز شرایط خاص خود را دارد از سویی جوانان ما هر روز در حال پیشرفت هستند و به اعتقاد بنده و اکثر کارشناسان دونده ترین تیم لیگ دسته اول ما هستیم.

 

سرمربی جوان و با اخلاق تیم استقلال اهواز درباره اهداف خود و باشگاه در فصل جاری لیگ دسته اول نیز گفت: هدف اول ما امسال ماندن در لیگ یک است و اینکه بتوانیم جزو هشت تیم بالای جدول باشیم و در سال بعد اگر شرایط مهیا شود بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم. امیدواریم با اضافه کردن نفراتی مانند حسین مالکی و رضا اردلانی و یکی دو بازیکن جوان دیگر بتوانیم نتایج قابل قبولی را کسب کنیم و همین که هواداران از بازی و شرایط فنی تیم راضی هستند برای ما جای خوشحالی است و تلاشمان را بیشتر خواهیم کرد تا بتوانیم درصد رضایت هواداران و مردم را افزایش دهیم.

 

وی در پایان خاطر نشان ساخت: برنامه ریزی ما برای بقای تیم و کسب جایگاهی مناسب در جدول رده بندی قطعا در پایان فصل محقق خواهد شد ولی هواداران باید تا لحظه آخر صبور باشند همان طور که در دیدار با تیم مس کرمان که خارج از خانه به میدان رفتیم و در حالی که دو بر صفر از حریف عقب بودیم توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم باید این تیم جوان را تا ثانیه آخر بازی مورد تشویق و حمایت قرار دهند تا انشاالله بتوانیم به موفقیت دست پیدا کنیم.

 

 

گفتگو:سید مهدی حق گوی