۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
در گفت و گو با "دی اسپورت "؛

میثم آقابابایی:امیدوارم نماینده خوبی برای مردم کرج باشیم

دی اسپورت:اکسینی ها بعد از شکست مقابل شاگردان حاج مایلی حالا باید در خانه ، از بادرانی پذیرایی کنند که برای مدعی شدن تلاش می کند.
کد خبر: ۵۳۲۹۲

به گزارش  خبرگزاری "دی اسپورت":شاگردان فیروز کریمی  که از همان هفته های ابتدایی لیگ آزادگان کشورمان به عنوان  یکی از مدعیان اصلی صعود  به لیگ برتر برای رقبای خود خط و نشان کشیده بودند با وجود شکست مقابل ملوانی ها صدرنشینیشان را از دست ندادند و حالا باید در خانه به مصاف بادرانی بروند که برای مدعی شدن تلاش می کند.در این خصوص پای صحبت های میثم آقابابایی بازیکن متعصب  زرد و آبی پوشان کرجی نشستیم که معتقد است اکسینی ها هم قسم شدند که نماینده خوبی برای مردم استان البرز باشند.


میثم آقابابایی+بازیکن+اکسین البرز


از شکست مقابل ملوان بگو بازی چطور بود؟

بازی خیلی خوب و پایاپایی بود و از طرفی چون در زمین ملوان و جلوی هواداران آنها بازی می کردیم فشار زیادی روی تیم ما بود . ملوانی ها به خاطر نتایج بدی که در هفته های گذشته گرفته بودند برای برد به زمین آمده بودندما هم برای سه امتیاز به شمال رفته بودیم و تا دقیقه 70بازی همه چیز خوب بود اما در دقایق پایانی روی یک اتفاق گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم اما در کل حقمان باخت نبود

 و این هفته باید مقابل بادرانی به میدان بروید که بازیکنان خوبی را در ترکیب خود دارد؟

ما هر هفته تمریناتمان طوری است که بر اساس تیم مقابل برنامه ریزی می کنیم و خودمان را از صفر تا صد برای بازی آماده می کنیم و در تمام بازی های برای برد به میدان می رویم .فکر کادر فنی و بچه ها فقط کسب سه امتیاز است . بادران تیم خوبی است و همانطور که گفتید مهره های خوبی هم دارد مطمئنا بازی سختی را پیش رو داریم انشالا که دست پر از زمین خارج شویم.

تا اینجای فصل به اهدافی که داشتید رسیدید؟

به هر حال تیم ما یکسری تغییرات داشته و چند تا از بازیکنان از تیم جدا شدند ولی بازیکنان خوبی هم به تیم اضافه شدند با تمام این تغییرات در این مدت با صحبت هایی که صورت گرفته عملکرد راضی کننده ای داشتیم .تیم خوبی داریم و نتایج قابل قبولی کسب کردیم اما چیزی که اهمیت دارد این است که نتایج ادامه دار باشند و شرمنده مردم کرج نشویم و بتوانیم نماینده خوبی برای آنها باشیم.





تا الان که نشان دادید از مدعیان اصلی صعود هستید؟

نمی شود از الان چیزی را گفت و حتی قولی داد همان طور که می دانید لیگ سختی داریم هنوز راه طولانی در پیش است و30بازی باقی مانده و ممکن است اتفاقات زیادی رخ دهد. با این وجود ما هدفی جز صعود نداریم و با هم هم قسم شدیم که برای صعود بجنگیم .ما تلاشمان را می کنیم بقیه اش دست آن بالایی است.

از عملکرد خودت راضی هستی؟

خداراشکر همه چیز خوب است پارسال که با این تیم بالا آمدیم اکثر بچه ها حفظ شدند و این خیلی به تیم ما کمک کرد و در نتایجی که گرفتیم تاثیر گذار بود .من هم سعی کردم که برای تیمم بازیکن موثری باشم امیدوارم در ادامه راه هم بتوانم عملکرد قابل قبولی را داشته باشم. 

 

 

 

مصاحبه :مرجان رهو