۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳
اختصاصی دی اسپورت;

دهقانی:با تمام قوا به مصاف صبا خواهیم رفت

دی اسپورت: فرهاد کاظمی امروز در نشست خبری دیدار سیاه جامگان و صبا قم حاضر نشد تا به جای وی عباس دهقانی مربی سیاه جامگان پاسخگوی خبرنگاران باشد.
کد خبر: ۵۳۳۰۷

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت"، فرهاد کاظمی امروز در نشست خبری دیدار سیاه جامگان و صبا قم حاضر نشد تا به جای وی عباس دهقانی مربی سیاه جامگان پاسخگوی خبرنگاران باشد.
دهقانی ابتدا ضمن تسلیت به بهادر عبدی اعلام کرد کاظمی  به دلیل حضور در مراسم ترحیم والدین عبدی با تهران سفر کرده و به همین دلیل به جای کاظمی به نشست خبری آمده است.
دهقانی گفت: صبا تیم خوبی است و توانسته با تلفیقی از تجربه و جوانی تیم خوبی را به مسابقات لیگ برتر بیاورد
در هفته های ابتدایی نگاه ما به جدول نیست.
نتیجه تساوی در دیدار فردا برای هر دو تیم بد است و بدون شک هدف ما کسب هر سه امتیاز است.

در تعطیلات لیگ بازی های خوبی در اصفهان داشتیم و بابرد هفتا گذشته مقابل گسترش فولاد در تبریز از روحیه بالایی برخوردار هستیم
برای دیدار فردا نهمحروم داریم نه مصدوم و با تمام قوا به مصاف صبا خواهیم رفت.
دهقانی ضمن احترام به هادی عقیلی گفت ما در خط دفاع بازیکنان خوبی داریم و مسئله حضور عقیلی در سیاه جامگان کاملا منتفی است.
دهقانی در خصوص جدال عنایتی با سیاه جامگان گفت:رضا از مفاخر فوتبال ماست و به شخصه علاقه فروان به بازی عنایتی دارم و نمی توان به راحتی از اسم و سابقه عنایتی گذشت اما قسمت این بود این فصل در کنار هم نباشیم ولی امیدوارم عنایتی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده باشد و فردا شاهد یکی از بازی های خوبش مقابل سیاه جامگان باشیم.
دهقانی در پایان در مورد حضور محمد رویانیان در هئیت مدیره سیاه جامگان گفت:دیروز اعضای هئیت مدیره رسما اعلام شدند و رویانیان هم از مدیران ارزشی و ورزشی نظام است که خدمات قابل توجهی هم در پرسپولیس ارائه داده
امیدوار رویانیان بتواند از لحاظ تغییرات ساختاری به مجموعه سیاه جامگان کمک کند.