۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱
اخراج غریبه ها از تمرین پرسپولیس

برانکو نگران درز اطلاعات شد

دی اسپورت: تمرینات پرسپولیس برای دربی پیگیری شد.
کد خبر: ۵۳۳۲۰

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت"، سرخپوشان مهمترین تمرین پیش از دربی را امروز چهارشنبه از ساعت 17:20 پس از صحبت های برانکو ایوانکوویچ آغاز کردند.حضور علی پروین در این تمرین از نکات مهم بود که برانکو و بازیکنان پس از دیدن او به سمتش رفتند و خوش آمد گفتد.

همچنین علی اکبر طاهری هم امروز در تمرین پرسپولیس حضور داشت.

* کار با توپ و آقا وسط مرحله ابتدایی تمرینات بازیکان بود. سپس بازیکنان به ضلع جنوبی ورزشگاه رفته و زیر نظر برانکو به کارهای ترکیبی تاکتیکی که اغلب سانتر از جناحین و زدن ضربه سر توسط مهاجمین بود پرداختند.

* برانکو امروز بازیکنان را به سه گروه تقسیم کرده بود. گروه اول بازیکنان اصلی که لباس قرمز به تن داشتند. گروه دوم بازیکنانی که کاور های نارنجی رنگ داشتند و بیشتر به کارهای دفاعی می پرداختند. همینطور برانکو چهار بازیکن را با کاور های سبز رنگ برای سانتر از جناحین آماده کرده بود.

* کریم باقری امروز در تمرینات حاضر بود.

* دروازه بان ها با لباس های طوسی و شلوار مشکی در تمرین حاضر بودند.

* حدود 50 هوادار پشت درهای بسته تجمع کرده بودند که تعدادی از این هواداران از شهرستان آمده بودند.

* محمد انصاری با یکی از اقوامش به محل تمرین آمده بود که بعد از اجازه از برانکو فرد همراهش هم به داخل ورزشگاه رفت و روی سکوها نشست.

*برانکو بر برگزاری تمرین بدون حضور افراد اضافه در ورزشگه شهید کاظمی تاکید ویژه ای داشت و در این میان حتی راننده بازیکنان اوکراینی که در محل حضور یافته بود اخراج شد.

به نظر می رسید سرمربی سرخپوشان سخت نگران درز اطلاعات از تیمش هست و به همین دلیل دستور داده بود که در تمرین امروز هیچ فرد اضافه ای حاضر نشود.

* وحید امیری حدود 30 دقیقه همراه پزشک دور زمین به نرم دویی پرداخت و سپس به کارهای بدنسازی و درمانی خود ادامه داد.

* در بازی فوتبال درون تیمی،در صحنه ای مهدی طارمی قصد زدن قیچی برگردان داشت که توپ از روی دروازه بیرانوند بیرون رفت. 

* یک هوادار معلول با پیراهن شماره 8 کریمی روی ویلچر پشت در منتظر ورود بازیکنان بود تا با آنها عکس بگیرد.

*علی سجادیان عضو تدارکات تیم پرسپولیس که به جهت درگذشت پدر جانباز خود غایب چند روز اخیر تمرینات بود، امروز در محل تمرین حضور یافت.

*آنتونی گولچ در تمرین گروهی پرسپولیس شرکت کرد.