۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵

دیدار مسی ها با بچه های مرکز خیریه صنعتی کرمان

دی اسپورت:در فاصله بین دو عید با سعادت قربان و غدیر، مدیران و اعضای تیم فوتبال مس کرمان در یک حرکت خدا پسندانه به دیدار بچه های مرکز خیریه صنعتی کرمان رفتند.
کد خبر: ۵۳۳۹۵

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت ":در فاصله بین دو عید با سعادت قربان و غدیر، مدیران و اعضای تیم فوتبال مس کرمان در یک حرکت خدا پسندانه به دیدار بچه های مرکز خیریه صنعتی کرمان رفتند. در این دیدار اخلاقی رئيس هیات مدیره باشگاه مس به همراه سید مسعود امجد زاده مدیر عامل باشگاه در کنار مربیان و بازیکنان و دیگر اعضای تیم فوتبال مس با بچه های آسمانی این مرکز دیدار کردند.

 




 

بچه های حاضر در مجموعه خیریه صنعتی کرمان با دیدن بازیکنان تیم فوتبال مس به شدت خوشحال شدند و از آنها به بهترین شکل ممکن استقبال و پذیرایی کردند. همچنین طی این مراسم به رسم یادبود هدایایی نیز از سوی باشگاه مس به این عزیزان تقدیم شد و مقرر گردید همکاری های باشگاه مس با این مرکز خیریه به خصوص در ابعاد ورزشی افزایش یابد.

 

فرزندان با نشاط این مرکز که همگی از هواداران تیم فوتبال مس کرمان بودند از بازیکنان این تیم قول گرفتند که در بازی های آتی با نتایج خوب و پیروزی های خود لبخند و شادی را از آنها هدیه بگیرند.

 

در پایان این دیدار بازیکنان و عوامل باشگاه مس ناهار را مهمان بچه های این مرکز بودند و در کنار هم و دور یک سفره با صرف ناهاری مشترک خاطره ای شیرین را برای یکدیگر رقم زدند.