۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
در گفت و گو با دی اسپورت:

آرمان شهداد نژاد:امیدوارم نتیجه به سود ما رقم بخورد

دی اسپورت:دروازه بان تیم فوتبال مس کرمان دیدار با تیم مس رفسنجان در دربی کرمان را سخت و دشوار توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد که نتیجه این بازی به سود تیمش رقم بخورد.
کد خبر: ۵۳۴۰۲

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت ":آرمان شهداد نژاد دروازه بان تیم فوتبال مس کرمان در گفت و گو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص آخرین وضعیت تیمش پیش از دیدار با تیم مس رفسنجان و همچنین دیدار هفته گذشته مقابل تیم بادران تهران گفت:

 

شرایط تیم بد نیست، امیدوارم مسئولين بیشتر از تیم مس حمایت کنند تا این تیم بتواند به جایگاه اصلی خود که همان حضور در لیگ برتر است باز گردد. در خصوص بازی با تیم بادران باید بگویم، قبل از بازی با این تیم فکر می کردیم دیدار سختی را پیش روی داریم اما در خلال بازی تیم مس نشان داد که از حریف خود یک سر و گردن بالاتر است و می توانستیم با حداقل سه گل این بازی را به سود خود به پایان ببریم اما متاسفانه کاپیتان تیم ما که یکی از ستون های اصلی تیم است در دقیقه ۶۰ بدلیل آسیب دیدگی مجبور شد زمین مسابقه را ترک کند و تیم بادران نیز از فرصت بدست آمده نهایت استفاده را کرد و روی یک ضربه ایستگاهی گل مساوی را وارد دروازه ما کرد.

 

وی در مورد دیدار این هفته تیمش در دربی کرمان برابر تیم مس رفسنجان نیز اذعان کرد:

 

در مورد بازی با تیم مس رفسنجان باید بگویم دیدار سختی را پیش روی داریم، امیدوارم شرایط به سود ما رقم بخورد و بتوانیم با دست پر از میدان خارج شویم.

 

دروازه بان جوان و با آتیه تیم مس کرمان درباره تساوی های متوالی تیمش طی هفته های اخیر نیز خاطر نشان کرد:

 

حق ما در این شش بازی که انجام دادیم مساوی نبوده است و در تمام این دیدارها می توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم، انشاالله در بازی با تیم مس رفسنجان اولین پیروزی ما رقم می خورد و این هدف با تلاش تمام بازیکنان دور از دسترس نخواهد بود.

 

شهداد نژاد در واکنش به این سوال که جایگاه تیم مس در پایان مسابقات در چه رتبه ای از جدول رده بندی خواهد بود؟ نیز اظهار داشت:

 

لیگ تازه شروع شده است و نظر دادن درباره جایگاه تیم مس در پایان فصل خیلی زود است اما چیزی که در حال حاضر وجود دارد این است که تیم ما در بحث جوانگرایی اقدامات موثری را انجام داده است و در این بین نیز نیم نگاهی به صعود به لیگ برتر داریم، با تمام این اوصاف امیدوارم در پایان فصل جایگاهی را بدست آوریم که شرمنده مردم و هواداران نشویم.

 

 

گفتگو:سید مهدی حق گوی