۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
در گفت و گو با "دی اسپورت"؛

مسعود ریگی:دربی مساوی می شود

 دی اسپورت:شاگردان اکبر میثاقیان بعد از تساوی مقابل مسی ها ، حالا باید  مقابل اکسینی به میدان بروند که بعد از شکست مقابل ملوان برای حفظ صدر نشینی خود به دنبال سه امتیاز بازی مقابل سفیدپوشان تهرانی است.
کد خبر: ۵۳۵۷۸

به گزارش خبرگزاری" دی اسپورت":تجربه ثابت کرده است که تقابل دو مربی کهنه کار کشورمان یعنی فیروز کریمی و اکبر میثاقیان همواره جذابیت های خاص خود را به دنبال داشته و حالا در هفته هفتم از رقابت های لیگ آزادگان دو تیم اکسین البرز و بادران تهران در یک بازی حساس باید به مصاف یکدیگر بروند تا باز هم شاهد نمایش شاگردان این دو مربی کهنه کار باشیم.در این خصوص پای صحبت های مسعود ریگی بازیکن بادرانی ها نشستیم که معتقد است سفیدپوشان هفته به هفته بهتر خواهند شد  و در نهایت به اهدافی که دارند می رسند.
چه خبراز شرایط این روزهای بادران؟
خداراشکر همه چیز خوب است بعد از بازی با مس دوروز تعطیل بود و بچه ها به خوبی ریکاوری کردند و تمرینات نسبتا پر فشار و خوبی را پشت سر گذاشتیم و الان شرایط خوبی داریم
بازی با اکسین را چطور پیش بینی می کنی؟
بازی سختی در پیش داریم چون با تیم صدر جدول و البته با تیم آقا فیروز بازی داریم و با توجه به کری های که با اکبر آقا دارند حتما بازی جذابی در پیش است . بازی بزرگی  است چون هر دو تیم از نظر فنی در سطح بالایی قرار دارند
با توجه به نتایجی که هر دو تیم در هفته گذشته کسب کردند باید بازی جذابی پیش رو باشد؟
بله دقیقا همین طور است ما در خانه نتوانستیم مس را ببریم و آنها هم در خانه ملوان نتیجه نگرفتند و الان هر دوتیم برای برد به زمین می آیند و از آنجایی که تیم ها باید سعی کنند در نیم فصل اول نتایج را جمع کنند تک تک بازی ها سخت هستند امیدوارم بازی جذابی را از هر دوتیم ببینیم و البته مابتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.
از بحث بازی خارج شویم،روزی که بادران بسته شد خیلی ها انتظار داشتند الان صدر جدول باشید اما آن طور که باید و شاید نتیجه نگرفتید چرا؟
درست است اما ما خیلی هم بد نتیجه نگرفتیم و الان با صدر جدول سه امتیاز اختلاف داریم اما نمی شود گفت که این موضوع دلیل خاصی دارد.




اینکه انتظارات از تیمتان بالاست می تواند دلیل این نتایج باشد؟
بله می شود این را مطرح کرد چون انتظارات از تیم آقای میثاقیان همیشه بالا بوده و اکبر آقا هر جا بودند برای صدر جدول و قهرمانی جنگیدند. اما تیم به زمان احتیاج دارد چون شرایط ما طوری است که تمام بازیکنان از تیم های مختلف دور هم جمع شدند و زمان می برد که تیم شکل بگیرد و این موضوع چند هفته طول می کشد.در کل ما بازیکنان باکیفتی داریم که هر کدام از خوب های تیم هایشان بودند .مطمئنا با گذشت زمان تیم ما به شرایط آرمانی می رسد . با این وجود تیم ما هر هفته نسبت به هفته قبل بهتر می شود و انشالا که در نهایت بهترین عملکرد را داشته باشیم.
البته نمی شود از این موضوع گذشت که تیم های آقای میثاقیان معمولا خوب شروع نمی کنند اما خوب تمام می کنند؟
بله دقیقا همین طور است امیدوارم که امسال پایانش خیلی خوش باشد و انشالا بتوانیم با قهرمانی در لیگ یک به لیگ برتر صعود کنیم.
و سوال آخر!تا چند ساعت دیگر دربی پایتخت آغاز می شود نتیجه را چطور پیش بینی می کنی؟
الان شرایط طوری است که همه می گویند پرسپولیس بازی را می برد اما من فکر می کنم که نتیجه دربی ، تساوی است
مصاحبه:مرجان رهو