۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
کامرانی فر:

تیم داوری امروز بهترین تیم داوری جهان است

دی اسپورت: رئیس دپارتمان داوری گفت: امروز بهترین روز برای داوری ایران خواهد بود.
کد خبر: ۵۳۶۱۰

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت"، حسن کامرانی فر درباره ابراز رضایت برانکو و منصوریان از تیم داوری دربی 83 اظهار داشت: وقتی نگاه مربیان به داوران ما خوب و مثبت است، داوران ما هم همه سعی خود را می کنند تا بهترین قضاوت را داشته باشند.این اتفاق مبارکی برای داوری است.ما به جوانگرایی داوران نیز نگاهی ویژه داریم و سعی می کنیم در کنار استفاده از داوران با تجربه، به داوران جوان هم میدان دهیم.

وی در خصوص صحبت های منصوریان که گفته بود داوران ما حتی در همایش ها هم لبخند نمی زدند گفت: داوران ما همه با دیسبلین و جنتلمن هستند. این از مشخصات بارز آنهاست.

کامرانی فر افزود:تیم داوری که برای دربی گذاشتیم فوق العاده است و شاید در حال حاضر بهترین تیم داوری جهان باشد. تیم داوری که فینال جام باشگاه های جهان و فینال المپیک را قضاوت کرده مگر می تواند بهترین نباشد؟ ما امروز قضاوت خیلی خوبی از آنها شاهد خواهیم بود ضمن این که داوری است و ممکن است هر اتفاقی در خصوص آن بیفتد. اما در مجموع مطمئنم که روز خوبی برای داوران را شاهد خواهیم بود.مطمئن هسمت که قضاوت فغانی و کمک هایش امروز حتی از قضاوتی که در فینال المپیک داشتند هم بهتر خواهد بود.