۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹

واکنش مونتلا به درگیری با مهاجم گلزن تیمش

دی اسپورت:سرمربی میلان می‌گوید درگیری خاصی با کارلوس باکا نداشته و رسانه‌ها این مساله را بزرگ کرده‌اند.
کد خبر: ۵۳۷۲۱

به گزارش خبرگزاری" دی اسپورت":سرمربی میلان می‌گوید درگیری خاصی با کارلوس باکا نداشته و رسانه‌ها این مساله را بزرگ کرده‌اند.

 به نقل از اکیپ ، میلان در هفته‌ چهارم لیگ ایتالیا در زمین سامپدوریا با یک گل به پیروزی برسد و 6 امتیازی شود.  

 

ویچنزو مونتلا، سرمربی  میلان بعد از برد تیمش برابر سامپدوریا در نشست خبری، گفت‌: پیروزی بسیار ارزشمندی را کسب کرده‌ایم. نمایش خوبی را ارائه دادیم و بارها فرصت به ثمر رساندن گل را داشتیم. پیروزی در زمین سامپدوریا بسیار سخت بود. آنها تیمی منظم و کنترل شده هستند و فوتبال تاکتیکی خوبی را به نمایش می‌گذارند. خوشحال هستم که با سه امتیاز زمین بازی را ترک کردیم. مهمترین موضوع برای ما ثبات است و باید در بازیهای بعدی به ثبات برسیم برای باشگاهی بزرگی چون میلان ثبات مهمترین موضوع است.

 

در چند روز گذشته گزارشات زیادی درباره   درگیری مونتلا و باکا در تمرینات میلان منتشر شد و به نظر می رسید این بازیکن در بازی برابر سامپدوریا روی نیمکت قرار گیرد.

 

سرمربی جوان میلان درباره رابطه خود با کارلوس باکا، گلزن اول تیمش، گفت‌: رابطه من با باکا خوب و کنترل شده است. جر و بحث در همه جا پیش می‌آید. مهم این است که جر و بحث‌ها رسانه‌ای نشوند. در خیلی از موارد از جمله این موضوع رسانه‌ها بزرگنمایی کرده‌اند.  باکا بازیکن مورد علاقه من است.  او تاثیر خیلی زیادی در تمرینات میلان داشته است و در هر جلسه تمرین به خوبی خودش را اثبات می‌کند. من عملکرد او را دوست داشتم. در نیمه نخست فرصت زیادی برای مهاجمان ما ایجاد نشد و بیشتر بازی تدافعی را به نمایش گذاشتیم،  ولی در نیمه دوم که توانستیم فرصت‌های زیادی برای گلزنی ایجاد کنیم باکا تاثیر مثبت و خوبی در تیم ما داشت.

 

سرمربی میلان در پایان گفت‌: هفته‌ گذشته باخت بدی را متحمل شدیم که کمی ما را از اهدافمان در این فصل دور کرد،  ولی با این برد روحیه خوبی به جمع بازیکنان تیم بر گشت و مطمئنا در چند هفته‌ آینده تلاش می‌کنیم تا نتایج خوبمان را ادامه دهیم.