۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸

تبریک مهدوی‌کیا برای تیم ملی نوجوانان

 دی اسپورت:پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در تماسی با مسئولان تیم ملی نوجوانان بابت پیروزی مقابل عربستان به آنها تبریک گفت و برای تیم ملی در بازی مقابل امارات آرزوی موفقیت کرد.
کد خبر: ۵۳۷۴۳

به گزارش خبرگزاری" دی اسپورت":پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در تماسی با مسئولان تیم ملی نوجوانان بابت پیروزی مقابل عربستان به آنها تبریک گفت و برای تیم ملی در بازی مقابل امارات آرزوی موفقیت کرد.

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران روز پنج‌شنبه در چارچوب رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا موفق شد در اولین بازی خود مقابل عربستان به پیروزی سه بر دو برسد. شاگردان چمنیان فردا در چارچوب دومین مسابقه به مصاف امارات می‌روند.

 

بعد از پیروزی مقابل عربستان مهدی مهدوی‌کیا پیشکسوت پرسپولیس و تیم ملی که در این سالها فعالیت بسیار گسترده‌ای در بخش پایه داشته و شرایط تیم‌های پایه ملی ایران هم زیر نظر دارد در تماسی با مسئولان تیم ملی نوجوانان بابت پیروزی مقابل عربستان تبریک گفت و از مسئولان خواست پیامش را به اطلاع بازیکنان برسانند و از آنها بخواهند که در دیدار مقابل امارات هم پیروز شوند.

 

تیم ملی نوجوانان دیروز حدود 20 دقیقه با انجام حرکات کششی و دویدن در محوطه هتل ریکاوری کردند. شاگردان چمنیان آخرین تمرین خود را قبل از دیدار مقابل امارات ساعت 16 امروز در ورزشگاه ناگویا برگزار می‌کنند.

 

 

 

منبع:فارس



ترند های روز