۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲

ویسنته کالدرون میزبان هزار و دویستمین بازی

دی اسپورت:اتلتیکومادرید عصر امروز (شنبه) هزار و دویستمین بازی‌اش را در ویسنته کالدرون برگزار می‌کند.
کد خبر: ۵۳۷۶۹

به گزارش خبرگزاری" دی اسپورت":اتلتیکومادرید عصر امروز (شنبه) هزار و دویستمین بازی‌اش را در ویسنته کالدرون برگزار می‌کند.

 به نقل از آس، اتلتیکومادرید امروز میزبان اسپورتینگ خیخون است و هزار و دویستمین بازی اش را در ویسنته کالدرون انجام می‌دهد.

 

ورزشگاه قرمز و سفید پوشان که پیش از 50 سال قدمت دارد، آخرین فصلی است که میزبان بازی‌های اتلتیکومادرید خواهد بود. از فصل آینده این تیم در ورزشگاه جدید بازی خواهد کرد. کالدرون از زمان افتتاحیه 1966.10.2 در دیدار اتلتیکو و والنسیا که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، تا تاریخ 1972.5.23 مانا سانارس نام داشت.

 

بارسلونا حریف اتلتیکو در صدمین بازی‌اش در این ورزشگاه بود. این بازی در سال 1971 برگزار شد. پانصدمین بازی اما در رقابت‌های اروپایی برگزار شد. خرونینخن در تاریخ 1988.10.5 دو بر یک مغلوب تیم مادریدی شد. هزارمین بازی نیز با پیروزی سه بر صفر قرمز و سفیدپوشان برابر آلمریا در لالیگا به دست آمد.

 

اتلتیکو در بازی‌های گذشته خود در کالدرون، 753 پیروزی، 255 تساوی و 191 شکست داشته است. در این بازی‌ها دو هزار و 234 گل را مادریدی‌ها به ثمر رساندند و هزار و 127 گل دریافت کردند.