۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
شعار علیه کی روش

تعظیم طارمی به هواداران پرسپولیس

دی اسپورت: نخستین تمرین پرسپولیس پس از دربی 83 عصر امروز برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۸۳۴

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت"، تمرین روز شنبه تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 15:30 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد.بازیکنان در آغاز بازی چند دقیقه ای به صحبت های برانکو گوش دادند. نکته جالب، برانکو با تمام بازیکنان دست داد.

*در بدو ورود خبرنگاران حدود 30 دقیقه راه داده نشده اند و بعد از پادرمیانی محمود خوردبین حراست ورزشگاه اجازه ورود آنها را داد.

*بازیکنانی که دیروز در ترکیب اصلی حاضر بودند زیر نظر مارکو مربی بدنساز با لوله های مخصوص نرمش و ریکاوری در ضلع شمالی ورزشگاه تمرینات خود را آغاز کردند.

بازیکنان ذخیره و کسانی که دیروز در لیست حاضر نبودند زیر نظر چوک و کریم باقری به کار با توپ، پاس های تک ضرب و چرخش در میانه زمین پرداختند.

*ایگور پانادیچ تمرینات ویژه ای را برای ابوالفضل درویش وند و رادو در ضلع جنوبی ورزشگاه در نظر گرفته بود.

*حدود 20 هوادار در ورزشگاه حاضر بودند که حافظ هوادار نابینای تیم پرسپولیس که از سیستان و بلوچستان آمده بود در بین هواداران حاضر بود.

*مهدی طارمی قبل از شروع تمرین به سمت هواداران رفت و چند لحظه ای با آنان صحبت کرد. یکی از هواداران به طارمی گفت، فدای سرت که آن توپ را گل نکردی و انشاالله در بازی های آینده جبران کنی. طارمی نیز  جلوی هواداران تعظیم کرد.

*یکی از هواداران با فریادی بلند سکوت ورزشگاه را شکست و گفت «کی روش یادت باشه برانکو سرورته» که افراد حاضر در ورزشگاه به این فرد خیره شدند.

*هومن افاضلی کارشناس فوتبال و مشاور برانکو امروز در ورزشگاه حاضر بود و قبل از شروع تمرین جلسه ای با برانکو و دستیارانش برگزار کرد.

*محمد انصاری که در بازی دیروز به خاطر مسمومیت در نیمه دوم تعویض شد بدون مشکل همراه بقیه بازیکنان به ریکاوری پرداخت.

* فرشاد احمدزاده به طور اختصاصی در سالن زیرنظر پزشک تیم تمرینات خود را پیگیری کرد. 

 *مرحله از تمرینات بازیکنان ذخیره که بازیکنان باید یار رو به روی خود را از پیش رو بر می داشتند چوک دستیار برانکو فریادهای بلندی بر سر بازیکنان می زد که این موضوع باعث تعجب خود برانکو نیز شده بود.