۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
بازی نکردن افشین و رحمانی تهدیدی برای مدیران استقلال است

ماجدی:هواداران استقلال امیدی به دربی نداشتند

دی اسپورت: سرپرست پیشین تیم استقلال، نتایج بازی‌های گذشته این تیم را دلیل ناامیدی و نیامدن هواداران استقلال به ورزشگاه دانست.
کد خبر: ۵۳۸۴۹

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت"، میرشاد ماجدی درباره دربی روز جمعه پایتخت گفت: این مسابقه بار فنی نداشت که بخواهیم آن را آنالیز کنیم اما با توجه به هجمه‌ای که پیش از مسابقه ایجاد شد مبنی بر اینکه استقلال گل‌های زیادی در این مسابقه خواهد خورد، این تساوی باعث احیای روانی این تیم و هوادارانش شد. در مجموع ما تعدادی اسم در زمین دیدیم و این بازی نکته فنی نداشت. به نظر می‌رسید مربیان هر دو تیم به مساوی راضی بودند.

وی افزود: استقلال با این یک امتیاز از شرایط نابسامان روحی روانی خود خارج شد و مطمئناً راحت‌تر مقابل ذوب‌آهن بازی خواهد کرد. مدیران باشگاه هم باید از تیم و کادر فنی به طور کامل حمایت کنند. چون استقلال بازی‌های زیادی پیش‌رو دارد و بازیکنان باید با آرامش به مسابقات ادامه دهند.

ماجدی در خصوص بازی نکردن بازیکنانی چون بختیار رحمانی در دربی تصریح کرد: به نظر من، این یک تهدید برای مدیران باشگاه استقلال محسوب می‌شود که بازیکنان باکیفیتی چون بختیار رحمانی، آرش افشین و امین حاج‌محمدی نمی‌توانند در تیم به خوبی بازی کنند. کادر فنی باشگاه و مدیران تیم باید چاره‌ای بیندیشند تا این بازیکنان که به عنوان ستاره به تیم آمده‌اند، بتوانند باری از دوش تیم بردارند. حذف و کنار گذاشتن این بازیکنان  به ضرر باشگاه است و احیای آنها مشکل‌گشای استقلال خواهد بود.

 پیشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که چرا تماشاگران این تیم از این بازی استقبال چندانی نکردند، اظهار داشت: بهتر است که با خودمان روراست باشیم. هواداران استقلال هم نتیجه‌ای غیر از تساوی بدون گل پیش‌بینی می‌کردند. نتایج مسابقات قبل استقلال طوری رقم خورد که کسی به این بازی امیدی نداشت ولی بازیکنان و کادر فنی استقلال کاری کردند که امید هواداران دوباره زنده شد و نشان دادند که استقلال تیم دست و پا بسته‌ای نیست.

وی در خصوص آینده منصوریان در تیم استقلال عنوان کرد: خدا کمک کرد که استقلال از این بازی خیلی سخت گذر کرد. نباید دست روی دست بگذاریم و تیم را بازبینی نکنیم. امیدوارم کادر فنی باشگاه نقاط ضعف تیم را پیدا و این ضعف‌ها را تبدیل به نقطه قوت کنند. ذوب‌آهن هم تیم دست و پا بسته ای نیست و این تیم چند بار در ورزشگاه آزادی نشان داده که تیم بسیار خوبی دارد. با این حال مساوی برابر پرسپولیس، روحیه‌ای به استقلال داد  که این تیم می‌تواند در بازی بعد، ذوب‌آهن را هم شکست دهد.



ترند های روز