۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵

راه آهن در آستانه کسر امتیاز قرار گرفت

دی اسپورت: مهاجم سوئدی سابق راه آهن گفت: دوست دارم مشکلم با راه آهن دوستانه حل شود.
کد خبر: ۵۳۸۵۸

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت"، مارتین موتومبا که با حضورش نقش زیادی در ماندن راه آهن در لیگ برتر دو فصل پیش داشت برای دریافت مطالبات خود به فیفا شکایت کرده است و فیفا رای به این بازیکن داده است .

وی درباره شکایتش از راه آهن گفت: در زمانی که ایران بودم مدیران راه آهن رفتار خوبی با من نداشتند . حتی پول بلیت هواپیما برگشتم را هم خودم دادم.آنها به تعهدات من عمل نکردند در صورتی که بهترین بازی هایم را برای راه آهن انجام دادم. 

مهاجم سوئدی پیشین راه آهن افزود:در عوض مدیران فدراسیون با توجه به تمام مشکلات رفتار خوبی با من داشتند و اگر کمک فدراسیون سختی هایم بیشتر می شد. من چندین بار در مدت یکسال از باشگاه راه آهن چه در زمان مدیریت رحیمی و چه در زمان مدیریت صادق پور در خواست همکاری و حل مشکل را کردم اما جواب داده نشد تا در نهایت به فیفا شکایت کردم . به گفته وکیلم رای فیفا به سود من داده شده است و فیفا برای پرداخت طلب راه آهن به من زمان تعیین کرده است و پس از آن زمان کسر امتیاز شامل حال راه آهن می شود. من نمی خواهم مشکلی برای راه آهن بوجود بیاید و حاضر هستم با این باشگاه دوستانه توافق کنم. اما اگر اتفاقی رخ داد من مقصر نیستم چون قانون کارش را انجام داده است. 

موتومبا در خصوص اینکه اتفاقات رخ داده رای را به نفع راه آهن نمی دهد اشاره کرد: من در تمام بازی برای راه آهن بازی کردم وبه گواه آدم هایی که با من روبه رو شدند در ماندن راه آهن نقش داشتم . علی رغم اینکه تقصیری نداشتم اما کمیته انضباطی ایران رای به محرومیت من داد که وقتی می خواستم در سوئد بازی کنم چون رای به فیفا ارسال شده بود 7 بازی محروم شدم . بازهم می گویم من ایران را دوست دارم.مردم ایران جزو بهترین آدم هایی هستند که دیده ام و دوست دارم مشکلم با راه آهن دوستانه حل شود و خودم هم از این مسائله ناراحتم . بارها با همسرم مشکل پیدا کرده ام که برای چه رفتی ایران و پولی که در ایران بازی کردی کجاست. فقط به خاطر خانواده ام مجبور به شکایت شدم و اگر مجرد بودم این پول را به راه آهن می بخشیدم و پیگیر آن هم نبودم.