۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۵
گزارش روز

هفته هفتم لیگ یک در یک نگاه

دی اسپورت: هفته هفتم لیگ یک با برتری قاطع نساجی، راه آهن و گل گهر و برتری اکسین و خونه به خونه و سپیدرود و شکستن طلسم تساوی های مس کرمان دنبال شد.
کد خبر: ۵۳۹۱۳

نساجی 3-1 خیبر

خیبر که این روزها حال و روز خوشی ندارد بازهم باخت تا چهارمین باخت پیاپی را تجربه کند و در قعر جدول جای گیرد. خیبری ها که این روزها داوری را عامل ناکامی های خود می دانند در مقابل نساجی تن به شکست دادند که با چهار تساوی پی در پی تشنه پیروزی بود. محمد عباس زاده با دو گلی که به ثمر رساند برای آقای گلی خیز بزرگی برداشت. این دیدار سومین برد پیاپی نساجی مقابل خیبر در لیگ آزادگان بود.

 

فولاد یزد 0 - 1 خونه به خونه

تیم متمول خونه به خونه در یزد با برتری در روزی که تیم برتر میدان نبود خود را در جمع بالانشینان قرار داد و سومین شکست پیاپی را نیز به فولادی ها تحمیل کرد. فولاد یزد که همیشه در ابتدای فصل در نتیجه گیری ضعیف عمل می کند در این فصل هنوز طعم پیروزی را نچشیده است و دو امتیاز از سه امتیاز کسب شده را مقابل استقلال اهواز و خیبر دیگر ته جدولی های لیگ یک کسب کرده است. خونه به خونه نیز که 4 هفته پیاپی در کسب پیروزی ناکام بود با کسب 3 امتیاز این دیدار توانست خود را تا رده ی پنجم بالا بکشد. محمد غلامی مهاجم کهنه کار زننده گل سه امتیازی خونه به خونه در دقایق پایانی بود. این دیدار اولین تقابل دو تیم در لیگ دسته یک بود.

 

راه آهن 3 - 0 استقلال اهواز

تیم استقلال اهواز که در این فصل علاقه عجیبی به باخت 3-0 صفر دارد سومین 3-0 خود را تجربه کرد تا در جمع قعرنشینان باقی بماند و از همین ابتدای فصل تفاضل وحشتناکی پیدا کند. استقلال اهواز که پس از 3 تساوی پیاپی پا به این دیدار گذاشته بود در مقابل راه آهنی شکست خورد که صاحب دومین پیروزی متوالی اش شد. کسی در ابتدای فصل توقع نتیجه گیری از راه آهن را نداشت اما شاگردان پاشازاده خیلی زود خود را به بالای جدول رساندند. تقابل دو تیم درلیگ برتر به کرات اتفاق افتاده بود و این اولین دیدار لیگ دسته یکی این دو تیم بود. نکته جالب اینکه استقلال اهواز در 8 بازی تنها به یک پیروزی مقابل راه آهن دست یافته است و در عوض راه آهن 4 بار این تیم را شکست داده است.

 

اکسین البرز 1 - 0 بادران

در بازی که دو تیم فوتبالی زیبا به نمایش گذاشتند این اکسینی ها بودند که روی تاکتیک هوشمندانه فیروز کریمی، هوشمندی امیر میربزرگی و البته درخشش ارشاد یوسفی صاحب 3 امتیاز شدند. دو تیم تازه تاسیس که سابقه بازی در لیگ دسته دوم را داشتند برای اولین بار در لیگ دسته یک به مصاف هم رفتند.

 

سپیدرود 1 - 0 آلومینیوم

تیم پرهوادار گیلانی در حالی آلومینیوم را با یک گل شکست داد که همه چیز تحت تاثیر جنجال های بازی قرار گرفت. آلومینیوم که پس از شکست هفته اول مقابل دیگر تیم گیلانی  5 بازی پیاپی را بدون شکست سپری کرده بود نتوانست این روند را ادامه دهد و در مقابل سپیدرودی شکست خورد که عملکرد بسیار خوبی در این فصل داشته است. این دیدار اولین تقابل دو تیم در لیگ دسته یک به حساب می آمد.

 

مس کرمان 1 - 0 مس رفسنجان

دربی کرمانی ها به سود مسی پایان یافت که با 6 تساوی پیاپی پا به این دیدار گذاشته بود. شکستن طلسم این تیم با گل دغاغله مهاجم گلزن این تیم میسر شد تا وضعیت مس رفسنجانی که پس از هفته ها ناکامی در هفته گذشته بردی شیرین بدست آورده بود را بار دیگر بحرانی کند. مس رفسنجان 5مین باخت خود در این فصل را تجربه کرد که آماری ضعیف برای این تیم به شمار می رود. در 5 تقابل این دو تیم در لیگ دسته یک سهم مس کرمان 3 پیروزی و سهم مس رفسنجان یک پیروزی بوده است.

 

گل گهر سیرجان 3 - 1 ملوان

صدرنشین جدید لیگ یک تیم سیرجانی است که این فصل با وینگوبگوویچ نتایج قابل قبولی گرفته است و بدون شکست صاحب 4 پیروزی و 3 تساوی شده است. گل گهر که خط حمله آتشینی دارد در مقابل ملونی صاحب برتری مقتدرانه شد که با مایلی کهن روندی نوسانی داشته است. ملوان در حالی 3 گل از گل گهر خورد که در6 بازی قبل 4 بازی را با کلین شیت به پایان برده بود. این دیدار اولین تقابل دو تیم در لیگ یک بود.

 

ایرانجوان بوشهر 2 - 1 فجرسپاسی

فجر که سال گذشته مدعی صعود به لیگ برتر بود این فصل حال و روز خوشی ندارد و بدون برد در رده های پایینی دست و پا می زند. این تیم در حالی 4مین شکست فصل را مقابل ایرانجوان متحمل شد که دو تیم یک اخراجی دادند. ایرانجوان در سه بازی گذشته صاحب دو پیروزی شده و وضعیت مناسبی در جدول پیدا کرده است. بابک لطیفی هر دو گل ایرانجوان را در این دیدار به ثمر رساند. این دیدار 5مین تقابل دو تیم بود که سهم ایرانجوان 2 برد و سهم فجر 1 برد بوده است.

 

نفت مسجدسلیمان 0 - 0 پارس جنوبی

تیم پارس جنوبی که به راحتی خیال گل خوردن ندارد در 7 بازی گذشته 6 بازی را بدون گل خورده سپری کرده است. هرچند زدن چهار گل آمار خوبی برای فاز تهاجمی این تیم به حساب نمی آید. در آنسو نفت مسجدسلیمان که شروع خوبی داشت روی نوار تساوی افتاده و چهارمین تساوی پیاپی خود را کسب کرد که 3 تساوی با نتیجه 0-0 بوده است. دو تیم برای اولین بار در لیگ دسته یک به مصاف هم رفتند.



ترند های روز