۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
در گفت و گو با "دی اسپورت"؛

حمید آسیابانپور :به هیچ عنوان مستحق باخت نبودیم!

سرمربی تیم فوتبال فولاد یزد گفت: تیم خونه خونه بابل بدون خلق موقعیت گل پیروز شد . ما فقط روی  یک اشتباه باختیم .
کد خبر: ۵۳۹۷۳

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، حمید آسیابانپور شنبه شب پس از شکست خانگی یک بر صفر تیم فولاد در برابر خونه خونه بابل اظهار داشت : در طول مسابقه ، تیم ما فرصت های خیلی زیادی را به هدر داد. امروز فوتبال قابل قبولی ارائه دادیم و به هیچ عنوان حقمان باخت نبود.
وی ادامه داد: تیم مدعی خونه به خونه در این دیدار تنها یک فرصت روی اشتباه تیم ما پیدا کرد و همان را تبدیل به گل و پیروزی نمود اما متاسفانه شانس با ما یار نبود و فولاد از موقعیت های خود بهره ای نبرد.
سرمربی فولاد یزد در ادامه به مشکل مالی و عدم همکاری مسئولان در راه حمایت از این تیم در فصل جاری اشاره کرد و گفت : همین دروازه بانی که امروز این اشتباه را مرتکب شد و هوادارن از او انتقاد کردند دو هفته است به جمع ما اضافه شده اما ما هنوز نتوانسته ایم برای او یک جفت دستکش یا کفش بازی فراهم کنیم.

آسیابانپور تصریح کرد : در این مدت برای حل مشکل تیم قول هایی داده شده ولی متاسفانه هنوز اقدامی بعمل نیامده و باید برای ادامه حضور. فولاد یزد در مسابقات تدابیر لازم صورت بگیرد چون با ادامه این وضعیت قطعا به مشکل خواهیم خورد.

وی که دلخوشی از حواشی و  وضعیت تیمش نداشت اینگونه ادامه داد :  تیم فولا یزد برای حضور مناسب در ادامه لیگ آزادگان به حمایت ها و همراهی های جدی مسئولان اجرایی و ورزشی و از همه مهمتر حل مشکلات مالی خود نیاز دارد .
او در مورد اعتراضات و شعارهای هوادارن هم گفت : وقتی هوادار از راه دور و نزدیک در این گرما به استادیوم می آید و تیم را تشویق می کند حق دارد از تیم انتظار برد داشته باشد . از تمام این عزیزان عذرخواهی می کنم اما نباید فراموش کنیم که خیلی از این تماشاگران از مشکلات ما اطلاعی ندارند و در برخی موارد با بی انصافی باعث دلزدگی بازیکنان و کادرفنی می شوند.

سرمربی فولادیزد در پایان هم چنین گفت : اطمینان دارم وضعیت ما تغییر خواهد کرد و فولادیزد به جدول باز خواهد گشت . بازی امروز نشان داد ما از نظر فنی نسبت به دیگر تیم ها چیزی کم نداریم . قول می دهم سهمیه استان را حفظ کنیم.

 

گزارش: عباس کلانتری