۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
در گفت و گو با "دی اسپورت"؛

محمد غلامی: شک نکنید ،خونه به خونه لیگ برتری می شود !

بازیکن خونه به خونه بابل گفت: تیم امسال ما حواشی سال گذشته را ندارد و با آمدن آقای مرزبان که مربی با دانش و کاربلدی هستند انشاالله به لیگ برتر صعود خواهیم کرد تا جواب محبت های مدیریت باشگاه و مردم خوب مازندران را بدهیم.
کد خبر: ۵۳۹۸۶

بهترین بازیکن میدان دیدار تیم های فولادیزد و خونه به خونه بابل که با گل سه امتیازی خود بحران را از مازنی ها دور کرد پس از پایان بازی  مصاحبه ای با خبرنگار خبرگزاری "دی اسپورت" و روزنامه پیمان یزد انجام داد که چکیده ای از حرف های او را از محضرتان می گذرانیم :

خوشحالم که با گل سه امتیازی من تیم پیروز شد. امروز مصدوم نبودم و صلاحدید کادرفنی بود که از ابتدا در ترکیب نباشم و در نیمه دوم به میدان بیایم و خوشحالم که پاسخ اعتمادشان را با گل دادم.

تیم امسال ما حواشی سال گذشته را ندارد و با آمدن آقای مرزبان که مربی با دانش و کاربلدی هستند انشاالله به لیگ برتر صعود خواهیم کرد تا جواب محبت های مدیریت باشگاه و مردم خوب مازندران را بدهیم.

تحت تاثیر بازی خوب و فوتبال منطقی فولادیزد قرار گرفتیم . باورم نمی شود این تیم در جدول در چنین جایگاهی قرار دارد . این تیم بطور حتم در جدول بالا خواهد آمد . به هیچ عنوان آنها سیمای یک تیم قعرنشین را نداشتند.

از اظهار محبت هواداران یزدی نسبت به خودم خوشحال شدم . آن ها نشان دادند فوتبال را می شناسند و از فرهنگ بالایی برخوردارند.

امیدوارم با برطرف شدن مشکلات مالی  فولادیزد هرچه زودتر این تیم بتواند دل هواداران خود را شاد کند .

مصاحبه: عباس کلانتری