۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱

تساوی نوجوانان ایران مقابل امارات

دی اسپورت: تیم نوجوانان کشورمان با تساوی یک بر یک مقابل امارات پس از 2 بازی چهار امتیازی شد
کد خبر: ۵۴۰۴۳

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت"، تیم های فوتبال ایران و امارات که هر دو اولین بازی خود را در مرحله گروهی رقابت های نوجوانان آسیا با برد(3-2) به پایان رسانده بودند، از ساعت 15 در ورزشگاه جواهر لعل نهرو مقابل هم قرار گرفتند.

در این بازی عباس چمنیان این نفرات را به میدان فرستاد: معراج اسماعیلی، طاها شریعتی، عارف محمد علیپور، امیرحسین اسماعیل زاده، سعید آهنی، محمد شریفی، وحید نامداری، محمد غبیشاوی، امیر حسین خدامرادی، محمد قادری و الهیار صیاد منش.

نیمه اول بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید اما تنها چهار دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که روی یک ارسال از جناح راست کشورمان و اشتباه اماراتی ها در آفسایدگیری، علیرضا اسدآبادی گل اول ایران را به ثمر رساند.

اما این شادی دیری نپایید. تنها دو دقیقه از این گل گذشته بود که عزیز داود از پشت قوس محوطه جریمه و روی اشتباه مدافعان و دروازه بان ایران بهره برد و با شوتی زمینی و نه چندان محکم دروازه ایران را گشود.

اماراتی ها در اواخر بازی با شوت سنگین احمد فوزی می توانستند به گل برسند اما این موقعیت از دست رفت تا بازی یک بر یک مساوی شود.

علیرضا اسدآبادی در دقیقه 49 گل ایران را وارد دروازه حریف کرد. همچنین محمدرضا غبیشاوی در دقیقه 28 و یونس دلفی در دقیقه 89 از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.
 

در همین گروه از ساعت 18 تیم های عربستان و میزبان( هند) مقابل هم قرار می گیرند. بازنده مسابقه دو تیم از مسابقات کنار خواهد رفت. 

گفتنی است، شاگردان چمنیان در آخرین دیدار از مرحله گروهی روز چهارشنبه 31 شهریورماه  از ساعت 17 به مصاف میزبان این رقابتها (هند) می روند.