۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴

حضور مدیران شرکت پدیده در تمرین تیم

دی اسپورت: مدیران عالی شرکت گردشگری پدیده با حضور در  تمرین تیم فوتبال پدیده خراسان با بازیکنان و کادر فنی تیم دیدار کردند.
کد خبر: ۵۴۲۲۶

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت"، محسن شوشتری ، مدیرعامل شرکت گردشگری پدیده به همراه  مجتبی جعفرزاده از دیگر مدیران این شرکت ضمن تبریک عید سعید غدیر خم با بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال پدیده به گفتگو پرداختند و برای این تیم در بازی روز چهارشنبه با صنعت نفت آبادان آرزوی موفقیت کردند.
مهندس شوشتری در این بازدید گفت: تلاش همه مجموعه پدیده بر این است تا بتوانیم شرایط خوبی را برای تیم فراهم سازیم.
وی افزود: خوشبختانه مشکلات مجموعه پدیده رفته رفته در حال کاهش است و ما نیز تلاشمان را بیشتر میکنیم تا بتوانیم با آرامش بیشتری به برنامه های خود رسیدگی داشته باشیم.
وی ادامه داد: تیم فوتبال پدیده خراسان به عنوان نماینده فوتبال خراسان رضوی مطرح است و امیدواریم با برنامه ریزی های انجام گرفته این تیم بتواند در هفته های آینده نتایج بهتری را کسب کند.
مدیرعامل شرکت پدیده اظهار داشت: در هفته های گذشته نیز بازیهای خوبی را از تیم شاهد بودیم اما از این پس نیز امید داریم تا با کسب امتیازات بیشتر شرایط تیم در جدول بهتر شود.
وی افزود:ما به تمامی بازیکنان ، کادر فنی و مدیران باشگاه اطمینان و ایمان کامل داریم و میدانیم که با تلاش می توانید به رده های بالاتر هم برسید.
جعفرزاده عضو هیئت مدیره باشگاه پدیده نیز در ادامه این دیدار اظهار کرد: تلاش همه ما در مجموعه باشگاه و شرکت این است تا بتوانیم با کسب نتایج خوب نام بزرگ خراسان در کشور مطرح نماییم.
وی ادامه داد: قطعا بازیکنان و کادر فنی تلاش خود را در بازیهای گذشته انجام داده اند و حالا با قدرت بیشتری برای پیروزی با نفت آبادان به میدان خواهید رفت تا عیدی خوبی را در ایام عید غدیر به مردم خراسان اهدا کنید.
مجتبی سرآسیایی، قائم‌مقام باشگاه پدیده نیز به نمایندگی از باشگاه ضمن خوش‌آمد گویی به مدیران مجموعه پدیده گفت : قطعا حمایت های مدیران مجموعه انگیزه ای مضاعف به تیم منتقل میکند و امیدواریم که این حمایت ها مثل همیشه ادامه داشته باشد.