۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
کنفرانس مطبوعاتی

انریکه: خوب است ورزشگاه پر شود

دی اسپورت: لوئیس انریکه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل اتلتیکو مادرید شرکت کرد.
کد خبر: ۵۴۳۰۹

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت"، سرمربی آبی و اناری ها درباره بازی حساس تیمش مقابل اتلتیکو و مطالب مختلف مربوط به این بازی صحبت کرد: 

اتلتیکو هنوز همان تیم موفق فصل قبل است، مخصوصا در کارهای دفاعی. برای بردن اتلتیکوی سیمئونه باید از هر نظر آماده بود و بازی کاملی ارائه داد. این تیم یکی از رقیبان اصلی ماست و برای بردن جام باید آن ها را ببریم. تیم ما اشتباهاتی داشته که آن ها را اصلاح کرده و نباید هیچ کدامشان را مقابل اتلتیکو تکرار کند. باید سعی کنیم بازی خودمان را بکنیم. کار سختی داریم چون می توان گفت از نظر دفاعی اتلتیکو قوی ترین تیم لالیگاست. این تیم حتی شانس کسب سه گانه هم دارد. اما خوب است که ما در خانه بازی می کنیم و می توانیم در نیوکمپ هوادارانمان را داشته باشیم. بارسلونا هم تیم فوق العاده ای است و بازیکنان سطح بالایی دارد. این بازیکنان سطح بالا همه باید به تلاششان ادامه دهند تا بتوانند فرصت بازی کردن به دست آورند. همین الان هم بازیکنان من عالی هستند. آن ها تمرینات فوق العاده ای انجام می دهند و رقابت جذابی دارند. این ماموریتشان است. همچنین برای بازی فردا ساعت کار مترو تمدید شده و این فوق العاده است چون هواداران بیشتری می توانند برای بازی بیایند. ما در این بازی به حمایت آن ها نیاز زیادی داریم. جدول و زمان بازی های خیلی مناسب نیست، اما نمی توان کاری کرد. دوست دارم فقط در این بازی ورزشگاه پر باشد. مقابل تیمی بازی خواهیم داشت که مهاجمش از بهترین های دنیاست و بازیکنی فوق العاده است.

او در ادامه درباره نیمار گفت: 

این بازیکن سبک خودش را دارد و در بارسا از این سبک استفاده می کند. من سبک او را دوست دارم و چیزی که نسبت به قبل تعجب آور باشد ندیده ام. او باید همین طور ادامه دهد و به انتقادات توجهی نداشته باشد.



ترند های روز